משבר? "מיליק התחפש ללבנדובסקי והיה עדיף"

מול גרמניה יצטרך להיות חד יותר
מול גרמניה יצטרך להיות חד יותר |

כוכב הפולנים ספג ביקורות על משחקו החלש בניצחון 0:1 על צפון אירלנד

(גודל טקסט)

פולין הזיעה מול צפון אירלנד ורשמה ניצחון בכורה ביורו עם 0:1 קטן, אבל מול הגרמנים היכולת שלהם לא תספיק. הם יהיו חייבים להיות הרבה יותר חדים. 

חלוץ אייאקס ארקדיוש מיליק, שכבש את שער הניצחון שיחק רע מאוד במחצית הראשונה, אבל הביא את שלוש הנקודות. פולין בעטה 16 בעיטות לשער יותר מהיריבה, אבל בכל פעם צצה רגל צפון אירית שמנעה כיבוש. ב"מארקה" ציינו את ההופעה החלשה של רוברט לבנדובסקי, שכמעט ולא הגיע למצבי כיבוש: "מיליק התחפש ללבנדובסקי והרשים יותר ממנו".

הפולנים היו מאושרים מהיכולת של בארטוש קפוסטקה בן ה-19 שעלה לשחק רק בגלל פציעתו של קמיל גרוסיצקי. יתכן שבזכות ההופעה המוצלחת שלו הצעיר יזכה בחולצת ההרכב גם בהמשך. 

"אני אוהב את סוג המשחקים האלה שצריך להלחם על כל כדור", סיפר קפוסטקה. "למדתי לשחק כדורגל בחצר ולכן אני לא חושש מתיקולים ומלחמות, לא יוצאים למגרש כדי לחזור עם נעליים נקיות". 

קשר סביליה גז'גוז' קריחוביאק, ביקש מחבריו להישאר עם הרגליים על הקרקע לקראת המשחק מול גרמניה ביום חמישי: "ידענו שהמשחק הראשון יהיה קשה. המשחקים הבאים יראו אם אנחנו יכולים להראות כדורגל טוב יותר. אנחנו יכולים להשתפר, אבל זה בסך הכל ניצחון ראשון שלנו ביורו. צריך להיות קרי מזג. נצטרך להיות בשיאנו נגד גרמניה, רוצים לנצח ולהבטיח מקום ראשון". 


יגנוב את חולצת ההרכב? קפוסטקה (gettyimages)

מאמן הפולנים אדם נבאלקה החמיא ליריבה: "היה ידוע שצפון אירלנד חזקה פיזית ונאלצנו להסתגל למשחק שלהם. אני יכול רק לשבח את כל השחקנים שנתנו הכל על המגרש". 

מייקל או'ניל מאמן צפון אירלנד טען שהפולנים היו עדיפים פיזית ופירגן לשחקניו: "אני חייב לתת להם קרדיט על כך שנשארו בתמונת המשחק לדקות ארוכות. ניסינו להוציא משהו, אבל לא הצלחנו". הקפטן סטיבן דיוויס אמר: "נצטרך להיות אמיצים יותר אם אנחנו רוצים להשיג משהו מול אוקראינה. פולין היתה ראויה לניצחון, אבל היינו צריכים להוציא תיקו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי