משחק ידידות? גרמניה הביסה 1:4 את איטליה

קרוס והחברים חוגגים. גרמניה שיקמה את הכבוד
קרוס והחברים חוגגים. גרמניה שיקמה את הכבוד | צילום: AFP

אחרי ההפסד המרגיז לאנגליה, אלופת העולם הוציאה קיטור על האזורי

(גודל טקסט)

שבעה ניצחונות בלבד רשמה גרמניה על איטליה ב-32 משחקים בין שתי הנבחרות בכל הזמנים,  20 שנה שהמאנשאפט לא הצליחה לרשום ניצחון על האזורי והנה הכל התנפץ בבת אחת. אמנם משחק הכנה בתנאים ידידותיים ועדיין 1:4 זאת תוצאה משכנעת איך שלא תהפכו את זה.

 

ואכן על כר הדשא באליאנץ ארנה נראתה רק נבחרת אחת, אלופת העולם, בתצוגת תכלית לא הותירו לאיטלקים שום סיכוי. המשחק התנהל במעמד צד אחד ובכיוון חד סטרי: טוני קרוס ומריו גצה במחצית הראשונה, יונאס הקטור ומסוט אוזיל (בפנדל) בשנייה שיקפו את המגמות. 

 

 

גם השער המצמק של האזורי, נבחרת עייפה, חסרת כוכבים והגרוע מכל עם הגנה לא משכנעת – הושג במבצע אישי יפה של חלוץ רומא ולא לימד על דקות טובות של נבחרתו. לסיכום: הגרמנים שיקמו את הכבוד לאחר ה-3:2 בברלין, באיטליה יחלו לבקר את הנבחרת ולדאוג לקראת יורו 2016 בעוד חודשיים וקצת.

 

גצה. לפחות בנבחרת הוא כן מקבל דקות (Gettyimages)

 

מהלך המשחק 

בדקה ה-23 עלתה גרמניה ל-0:1: מולר פרץ מימין והעביר כדור רוחב, בונוצ'י הרחיק היישר לקרוס שירה מ-18 מ' שטוח ולרשת. שער שני בשני משחקים לקשר ריאל. בדקה ה-45 כבר 0:2: מולר דהר קדימה וכשנראה היה שהוא ישלח ימינה לאוזיל, הפנומן של באיירן ביצע הטעייה עם הגוף והגביה לראש של גצה ומשם טס הכדור לרשת. בדקה ה-59, 0:3: ג'וליאן דרקסלר עבר כחצי מגרש ושלושה איטלקים אומללים ומסר להקטור שפרץ לתוך הרחבה וקבע מקרוב את השלישי. בדקה ה-75 ההשפלה נמשכת וכבר 0:4: רודי פרץ לרחבה ובופון הכשיל אותו. אוזיל דייל מהנקודה הלבנה. בדקה 

 

מולר מברך את גצה. האם הם יהיו יחד בבאיירן גם בעונה הבאה? (AFP)

 

הרכבים

גרמניה: מארק-אנדרה טר שטגן; שקורדאן מוסטפי, מאטס הומלס, אנטוניו רודיגר, יונאס הקטור; סבסטיאן רודי, טוני קרוס, ג'וליאן דרקסלר, מריו גצה, מסוט אוזיל; תומאס מולר.

 

איטליה: גיאנלואיג'י בופון; פרנצ'סקו אסרבי, מתיאו דרמיאן, לאונרדו בונוצ'י; ריקרדו מונטוליבו, טיאגו מוטה, עמנואלה ג'אקאריני, אלסנדרו פלורנצי; סימונה זאזא, לורנצו אינסיניה, פדריקו ברנדסקי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי