משחקי הכנה: לסטר ניצחה, ווסטהאם מעדה

מאחרז. יפתח את העונה עם לסטר?
מאחרז. יפתח את העונה עם לסטר? |

1:2 לשועלים על אוקספורד, הפטישים התקשו ללא פאייט ב-2:2 נגד סלובצקו

(גודל טקסט)

מרבית שחקני הנבחרות שהשתתפו הקיץ ביורו 2016 טרם חזרו לאימונים, אך קבוצותיהם כבר מתכוננות במרץ לקראת העונה שבפתח.

כך, למשל, מוצאת את עצמה ווסטהאם עושה את הצעדים הראשונים לקראת 2016/7 ללא הכוכב הצרפתי דימיטרי פאייט ומאבדת ברשלנות יתרון כפול ב-2:2 מול סלובצקו הצ'כית.

מארק נובל כבש ראשון לזכות הפטישים אחרי 37 דקות, אשלי פלטשר הכפיל בדקה ה-53 והמילה האחרונה הייתה דווקא של אלדר סיביץ', שכבש פעמיים בדקות הסיום (85 ו-89) ושלח את קבוצתו של סלאבן ביליץ' לחדרי הלבשה ללא ניצחון עד כה במחנה האימונים.

נובל. הפטישים עדיין ללא ניצחון במשחקי ההכנה (האתר הרשמי)

משחק ידידות נוסף שנערך הערב בצרפת הפגיש בין מונאקו לזניט, ובו הרוסים יצאו עם ידם על העליונה לאחר שהפכו את התוצאה במחצית השנייה. רדאמל פלקאו, שסיים את שנתיים כושלות ביונייטד ובצ'לסי, מצא את הרשת בדקה ה-32 והוריד את הצרפתים ליתרון בהפסקה, אלא שלוקה ג'ורג'ביץ' (46 ו-49) ואלכסנדר קרז'קוב (51) השלימו מהפך במהירות הבזק וקבעו 1:3 לרוסים.

גם אלופת אנגליה, לסטר, ערכה הערב את המבחן הראשון שלה לעונה הקרובה וניצחה 1:2 את אוקספורד מהליגה השלישית. ג'יימי וארדי אמנם לא שותף, אך כוכבי השועלים דוגמת ריאד מאחרז, דני דרינקווטר וקספר שמייכל שיחקו וראו כיצד דמראיי גריי (28) וג'פרי שלופ (69) הופכים את התוצאה לאחר שער מהיר של כריס מגייר (14).

אחמד מוסא. חלוץ הרכש ערך הופעת בכורה (האתר הרשמי של לסטר)

באזל, אלופת שווייץ, סיימה ב-3:3 מרתק מול וולפסבורג במשחק הפכפך. באס דוסט ומקס קרוסה העלו את הזאבים ליתרון כפול, מארק יאנגו ודניאל הוג קבעו 2:2. זה לא היה הסוף כמובן, והיה זה דניאל קאליגורי שהשיב את הגרמנים ליתרון, אך מוחמד אליונוסי קבע שוויון בדקה ה-82.

במשחק בין בטיס לעולה החדשה לפרמייר-ליג מידלסברו, ניצחו הספרדים 1:2 ורשמו ניצחון שלישי ברציפות במשחקי ההכנה. דני סבאיוס ורובן קסטרו כבשו ראשונים, ג'ורדן רודס רק צימק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי