משחקי הכס: המועדונים שיתאימו לטל בן חיים

|

חלוץ מכבי ת"א כבר מחוזר באירופה. אז איפה הוא יכול לנחות ולהצליח בגדול?

(גודל טקסט)

טל בן חיים הוא הסחורה הכי חמה בכדורגל הישראלי. שמונה שערים בחמישה משחקים בליגה, חלקם פנומנליים, קיבעו את מעמדו כשחקן מספר 1 בליגת העל ואת קבוצתו מכבי תל אביב בפסגת הטבלה עם 16 נקודות מ-18 אפשריות.

 

 

ווסטהאם ופיורנטינה כבר שמו עליו עין ועד לחלון ההעברות של ינואר יצטרפו בוודאי שמות נוספים. ברשימה שהכנו לכם כלולים פרט לשתי הקבוצות האלה, שאכן מתאימות באופי ובצורת המשחק לשחקן הכנף של הצהובים, עוד שלוש קבוצות מהליגות הבכירות באירופה (צרפת, גרמניה וספרד) בהן האנרגיה המטורפת של בן חיים יכולה להקפיץ איצטדיון שלם.

 

 

 

 

1. אתלטיקו מדריד

דייגו סימאונה פשוט אוהב שחקנים שנותנים את הכל על המגרש, שיש להם תשוקה בלתי נגמרת למשחק ומחויבות אין סופית. נכון שהקולצ'נרוס נראים גדולים על טל בן חיים מבחינה מקצועית, אבל אנחנו לא חושבים שצ'ולו יביא את הישראלי כשחקן הרכב אלא כשחקן משלים או אם להיות יותר מדויקים כמחליף של יאניק קארסקו. סימאונה הוא מאמן שמשדרג שחקנים והאוהדים בויסנטה קלדרון עשויים להתאהב בבן חיים.

 

קראסקו. זהירות, בן חיים מאחוריך (Getty)

 

2. פיורנטינה

כאן אין שאלה בכלל כי פאולו סוזה מאמן הוויולה מכיר את בן חיים ויכולותיו כמאמן מכבי תל אביב מעונת 2013/14 ואף קידם אותו מאוד בעונה הראשונה שלו בצהוב. אצל סוזה אמנם משחק באגף שמאל כריסטיאן טיו שגדל בברצלונה אבל הבחור כבש רק שני שערים בעונה פלוס. לא מרשים.

 

סוזה. החיבור המחודש יביא אליפות באיטליה? (עדי אבישי)

 

3. ווסטהאם

הקבוצה שסלבן ביליץ' הפך לאחת הטובות באנגליה בעונה שעברה פתחה בצורה גרועה את העונה הנוכחית והפרשנים תולים את השאלתו של אנר ולנסיה לאברטון כאחת הסיבות. כמו כן בעונה שעברה שיחק המאמן הקרואטי עם שני חלוצים וכאן בדיוק נכנס לתמונה טל בן חיים. נכון שהפיזיות והמהירות שלו פחות מרשימים בפרמייר-ליג ועדיין הוא יכול לספק לפטישים כוח ומבחינתו לשחק בלונדון יהיה פשוט נפלא.

 

, בן חיים. בווסטהאם יקבל הכרה כפטיש (דני מרון)

 

4. ניס

הקבוצה הכי מדוברת בצרפת מורכבת משחקן שמשקם קריירה כמו מריו באלוטלי ולצדו הרבה שמות אלמוניים. המאמן לוסיאן פברה הצליח לרקוח הם קבוצה שמוליכה את הליגה הצרפתית. טל בן חיים בכנף שמאל יכול לבשל לבאלו שערים רבים.

 

באלוטלי. היתה חברה ישראלית, יהיה גם חבר? (AFP)

 

5. הרטה ברלין

הכוח של הקבוצה מבירת גרמניה נשען על תלכיד של שחקנים טובים כמעט ללא כוכבים. גם הסגנון ההתקפי של המאמן פאל דארדיי מתאים לבן חיים מה גם שהיפני גנקי הירגוצ'י, המשחק בעמדה שלו בכנף, לא כבש עדיין שער. בנוסף יש סיכוי לא רע שהחלוץ ירגיש ממש בבית באולימפיק שטדיון לאור העובדה שאלפי ישראלים חיים בברלין.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי