מתחזקים: לוקה דין חתם לחמש שנים בברצלונה

יתחרה עם אלבה על מקום ב-11. דין
יתחרה עם אלבה על מקום ב-11. דין |

המגן השמאלי הוא הרכש השלישי של האלופה. אתלטיקו מעוניינת בגמיירו

(גודל טקסט)

עוד יום נפתח בשוק ההעברות שצפוי להיות חם מעתה ועד ה-31 באוגוסט. ספורט1 מגיש לכם את כל ההחתמות, המגעים והשמועות כמדי יום.

 

החתמות

ברצלונה הודיעה רשמית על החתמתו של לוקה דין, המגן השמאלי של פאריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת. בארסה רכשה את הכרטיס תמורת 16.5 מיליון יורו והחתימה את דין לחמש שנים. אגב, מי שתרצה לקנות אותו מאלופת ספרד תצטרך כבר לשלם 60 מיליון יורו.

 

Bienvenue @LucasDigne
Welcome to @FCBarcelona! #DigneFCBpic.twitter.com/7cprKuMYw1

— FC Barcelona (@FCBarcelona) 13 ביולי 2016

 

ווסטהאם החתימה את אשלי פלטשר בן ה-20, שהיה שייך למנצ'סטר יוניטד. פלטשר שיחק בעונה שעברה כמושאל בברנסלי, העולה לצ'מפיונשיפ, ואף כבש שער ניצחון בפלייאוף העלייה של הליגה השלישית. החלוץ חתם בפשיטים לארבע עונות.

 

השוער מורגן דה סנטיס עזב את נאפולי וחתם במונאקו. 

 

ג'ורדן אייב, שחקן הכנף של ליברפול, הסיר את התנגדותו לעבור לבורנמות'. עם חתימתו המיועדת בקבוצתו החדשה ישבור אייב את שיא הרכש של בורנמות'. 15 מיליון ליש"ט ישולמו בעבורו למרסיסייד.

 

Jordon Ibe completed more Premier League take-ons last season (60) than:

Pedro (52)
R.Sterling (41)
M.Depay (28) pic.twitter.com/DAjQtYOjxk

— Squawka Football (@Squawka) 7 ביולי 2016

שמועות

יובנטוס מתכוונת להגיש לסנטוס הצעה בגובה של 18 מיליון יורו על גבריאל ברבוסה, נער הפלא הברזילאי. החלוץ עצמו אמור להשתכר כ-2.5 מיליון יורו בעונה אצל הגברת הזקנה.

 

יורגן קלופ הודיע בשיחה אישית למריו באלוטלי שעליו לעזוב את ליברפול. החלוץ האיטלקי ישוחרר כנראה ללא תמורה. לצ'ה, העולה החדשה לסרייה A, וסמפדוריה מתעניינות בו.

 

בל'אקיפ הצרפתי פורסם שאתלטיקו מדריד רוצה לרכוש את קווין גמיירו. סביליה, מחזיקת גביע הליגה האירופית, רוצה 50 מיליון יורו עבור החלוץ הצרפתי. גם ברצלונה מעוניינת בו.

 


מה היעד הבא שלו? גמיירו (gettyimages)

 

סימונה זאזה, חלוץ יובנטוס ונבחרת איטליה, נמצא בדרך לוולפסבורג.

 

האל רובסון-קאנו מחוזר בסין. ג'אנגסו ובייג'ין גואן מוכנות לשלם לחלוץ נבחרת וויילס 100 אלף ליש"ט לשבוע. גם אל ג'זירה מאבו דאבי מעוניינת. רובסון-קאנו שעזב את רדינג מהצ'מפיונשיפ אחרי 12 שנים ממשיך לחכות להצעה קורצת מהפרמייר-ליג.

 

ז'וזה מוריניו מעוניין לצרף את ססק פברגאס למנצ'סטר יונייטד. המיוחד הביא בזמנו את הקשר הספרדי לצ'לסי ומחכה כעת לראות האם לססק יש מקום בהרכב של אנטוניו קונטה.

 

תיירי הנרי שוקל לעבוד כמאמן במשרה חלקית בווטפורד או בווסטהאם. הנרי עזב את ארסנל לאחר שחויב על ידי ארסן ונגר לעבוד במשרה מלאה. כוכב העבר הצרפתי עובד גם כפרשן.

 

 

בשיקטש דחתה הצעה של מילאן להעביר אליה את הקשר הארגנטיני, חוסה ארנסטו סוסה, ששיחק בעבר בבאיירן ובאתלטיקו מדריד, תמורת ארבעה מיליון יורו. מאמן הרוסונרי וינצ'נזו מונטלה, סימן עוד שני שחקנים: בלם ויאריאל מתיאו מוסאצ'יו , וקשר פולין ואמפולי פיוטר ז'ילינסקי. קרלוס באקה צפוי לעזוב.

 

 

צ'לסי קרובה להחתמת אנגולו קאנטה תמורת 29 מיליון ליש"ט. קשר נבחרת צרפת דחה לאחרונה את הצעת השועלים לשדרג את שכרו ולהעמידו על 100 אלף ליש"ט לשבוע.

 

יובנטוס דחתה את הצעת ארסנל לרכוש את דניאלה רוגאני בן ה-24, כך דווח באיטליה. אמנם מדובר בבלם מחליף אבל בגברת הזקנה רואים בו את היורש העתידי לאנדארה ברצאלי בן ה-34.

 

אברטון נאבקת בסנדרלנד על שרותיו של יאן אמבילה כך נטען ב"מירור". הקשר הצרפתי בן ה-26 הושאל בעונה שעברה מרובין קאזאן לסנדרלנד, אבל משכורתו (100 אלף ליש"ט בשבוע) כבדה על החתולים השחורים. פרט לכך על שתי הקבוצות לסגור את סכום ההעברה מול הקבוצה הרוסית, שקנתה לפני שלוש שנים את כרטיסו של אמבילה מראן תמורת 12 מיליון יורו.

 

הקטור. קלן מעלה מחיר (Getty)

 

ליברפול נבהלה מהמחיר שדורשת קלן על יונאס הקטור – 25 מיליון ליש"ט. פרט למרסיסיידס נמצאות גם ברצלונה וטוטנהאם במירוץ אחרי המגן השמאלי של נבחרת גרמניה שהצטיין ביורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי