מתנת פרידה? גולאסו למחרז מול סלטיק

לא נותנים לו ללכת
לא נותנים לו ללכת | צילום: GettyImages

קשר לסטר המבוקש בלט ב-1:1. 0:3 לבאיירן, ריברי כבש. 0:2 לאתלטיקו

(גודל טקסט)

ברחבי היבשת, נמשכות ההכנות של הקבוצות לקראת פתיחת העונה הרשמית. בכתבות מסוג זה אנחנו רגילים להתרכז במספר מועדונים מובילים ונכון לעכשיו, לסטר – אלופת אנגליה – היא בהחלט אחת מהן.

 

השועלים התארחו אצל סלטיק למפגש בין שתי האלופות הבריטיות, במסגרת גביע האלופות המסורתי בקדם העונה, ויצאו עם ניצחון 5:6 אחרי דו קרב פנדלים (1:1 בתום 90 דקות).

 

 

אך את ההצגה גנב ריאד מחרז. אחד משני כוכבי האליפות הסנסציונית של לסטר, לצד ג'יימי וארדי, מחוזר על ידי מספר קבוצות – האחרונה שבהן היא ארסנל – ונמנע מלהתחייב כי יישאר. בדקה ה-46 הוא הראה בדיוק מדוע הוא מבוקש, אחרי שקיבל כדור ברחבה, הטעה כמה מגינים ובעט בסיבוב יפה לפינה השמאלית הרחוקה.

 

אואן אוקונול עוד השווה את התוצאה בדקה ה-59, אך ג'יימס פורסט היה היחיד שהחמיץ בדו קרב הפנדלים שנמשך 12 בעיטות. לסטר תפגוש את פ.ס.ז' בקליפורניה בעוד שמונה ימים בהמשך הטורניר.

 

אוקונול. חוגג שוויון זמני (GettyImages)

 

באיירן הביסה, אתלטיקו טיילה

 

אלופת גרמניה באיירן מינכן לא התקשה מול לנדשוט הצנועה. למרות שהרבה מכוכביו נעדרו, בעיקר בשל מנוחה שקיבלו אחרי היורו, עדיין עמדו מספר שחקנים מובילים לרשותו של קרלו אנצ'לוטי.

 

פרנק ריברי, שלא נכלל בסגל הצרפתי, ודויד אלאבה שסיים מוקדם את אליפות אירופה עם אוסטריה פתחו בהרכב ואף כבשו. דניאל הגלר הצעיר הוסיף את השלישי.

 

חוזר לכושר. ריברי (GettyImages)

 

סגנית אלופת אירופה אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את נומנסיה. פרננדו טורס כבש את הראשון בדקה ה-36, לוסיאנו וייטו – שקרוב לפי הדיווחים למעבר לברצלונה – הכפיל בדקה ה-47 במה שעשוי להיות משחקו האחרון במדי הקולצ'ונרוס.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי