ניימאר הציע לבארסה: "אשחק בקופה מהרבע"

ניימאר. מוכן לוותר על שלב הבתים
ניימאר. מוכן לוותר על שלב הבתים |

הקטאלונים מעוניינים שישחק רק בריו, אך הוא מתעקש לשחק גם בארה"ב

(גודל טקסט)

הסערה סביב השתתפותו של ניימאר בקיץ הקרוב במדי נבחרת ברזיל נמשכת. כידוע מזה חודשים מתקיים מאבק בין ראשי הסלסאו לאלו של הבלאוגרנה, כאשר בברצלונה לא מעוניינים שהכוכב ישתתף גם בקופה אמריקה בארה"ב וגם באולימפאידה בריו ולמעשה לא יזכה למנוחה כל הקיץ.

ניימאר מצדו רוצה לייצג את נבחרתו בקיץ הקרוב בטורנירים החשובים, בייחוד לאחר המונדיאל האחרון, אבל גם הוא מבין כי ברצלונה לא מתכוונת לוותר במאבק והציע פשרה. ב"מונדו דפורטיבו" פורסם שניימאר הציע כי ישחק בקופה החל מרבע הגמר (אם ברזיל תעפיל לשם מהבית המוקדם) ולאחר מכן גם באולימפיאדה. הקופה אמריקה תתחיל ביוני, משחקי ריו יהיו באוגוסט. 

 

 

מאמן ברזיל דונגה היה בברצלונה ונפגש עם ראשי הקבוצה לגבי שחרורו של החלוץ, אבל הצדדים לא הגיעו להסכם סופי. לפי התכנון של ניימאר, הוא יוכל בצורה כזאת לנוח חודש.

 

ניימאר. פשרה מעניינת של הכוכב (Gettyimages)

 

לטענת הברזילאים יש לחצים כלכליים גדולים על ברצלונה לאפשר לניימאר לשחק בקופה לאור העובדה כי רשת "או גלובו" הברילאית רכשה את זכויות השידור ואם ניימאר לא יהיה בנבחרת העניין בה יהיה אפסי. בנוסף גם חברת "נייקי" לוחצת על שיתופו בארה"ב כדי שתוכל לקדם את מכירת המוצרים שלה, בעיקר כשליונל מסי יופיע מתחילת הטורניר והוא חתום באדידס. ניימאר מוכן לא לשחק בשלב הבתים, אבל רוצה לשחק ממנו והלאה. 

 

לאחר מכן הוא יוכל לנוח חודש ואז להצטרף לנבחרת ברזיל עד גיל 23 כאחד משלושת השחקנים מעל הגיל המותר שיתכוננו לאולימפיאדה. הטורניר יתקיים מה-4 באוגוסט עד ה-20 באוגוסט והגמר של טורניר הכדורגל יהיה במארקנה. ברזיל עדיין לא זכתה במדלית הזהב בטורניר הכדורגל האולימפי וניימאר מאמין שזו חובתו לשחק כדי למחוק את חרפת ההפסד 7:1 לגרמניה אם יעזור לנבחרת לזכות במדליה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי