ניס ממשיכה לדהור: שער לבאלוטלי ב-1:4 על נאנט

באלוטלי חוגג בלי חולצה
באלוטלי חוגג בלי חולצה |

הקבוצה מהריביירה לא עוצרת, האיטלקי רשם שער 7. גרמניה: שלושער למודסט בקלן

(גודל טקסט)

מריו באלוטלי וניס שלו המשיכו היום (ראשון) בדהירה המרשימה בצמרת הליגה הצרפתית. אחרי שפאריס סן ז'רמן ומונאקו ניצחו, החבורה מהריביירה שמרה על פער שש נקודות בפסגה אחרי 1:4 על נאנט.

 

הקשר הצעיר ווילאן סיפריאן נתן יתרון ראשון כבר בדקה ה-9. מריו באלוטלי נכנס לעניינים בדקה ה-27 כסיים מול השוער לרשת וקבע 0:2 עם השביעי שלו בשבעה משחקים העונה.

 

 

עם פתיחת המחצית השניה אמליאנו סאלה הארגנטיני צימק ל-2:1 אבל אלסאן פלאה הלוהט הרגיע עם השלישי אחרי בישול שני במשחק של הקשר ז'אן סרי. סיפריאן סגר עניין בדקה ה-65 וקבע 1:4.

 


בכושר נהדר (AFP)

 

במשחק נוסף, ראן ניצחה את מץ 0:1 משערו ווסלי סעיד בדקה ה-56. בעקבות הניצחון ראן נצמדה לצמרת ועלתה למקום ה-5 בטבלה.

 

גרמניה: מודסט להט, המבורג מתרסקת

 

קלן – המבורג 0:3
אנתוני מודסט ממשיך ללהוט. הצרפתי רמס עם שלושער את המבורג המתדרדרת. החגיגה החלה בדקה ה-61 מבישול של סיימון זולר, בדקה ה-82 כבש את העשירי שלו לעונה ולאחר 4 דקות סגר את העניין עם שער נוסף. החלוץ נמצא בראש טבלת מלכי השערים בבונדסליגה עם 11 שערים. קלן עלתה למקום ה-4 בטבלה לאחר הניצחון, בעוד שהמבורג ממשיכה בכושר רע וכרגע נמצאת במקום האחרון בטבלה עם שתי נקודות מתשעה משחקים וכבשה רק שני שערים לזכותה.

 


מודסט משקיף מעל הבונדסליגה (קלן, רשמי)

 

הופנהיים – הרטה ברלין 0:1
מאבק הצמרת בין שני המועדונים הסתיים בניצחון לטובת הופנהיים משערו של הבלם הצעיר ניקלאס סולה בדקה ה-31. הופנהיים עלתה למקום ה-3 על חשבונה של הרטה ונמצאת רק במרחק שתי נקודות מרד בול ליפציג וארבע נקודות מהמוליכה באיירן מינכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי