נפגעו בחימום: יונייטד חטפה 4:1 מדורטמונד

גישושים של תחילת עונה
גישושים של תחילת עונה |

הפורטוגלי שיתף מחליפים וספג סטירה. הנריך מחיטריאן כבש מול האקסית

(גודל טקסט)

שתיים מהקבוצות המעניינות של הקיץ נפגשו במסגרת גביע האלופות, אך מסתבר שבינתיים יש רק אחת שמוכנה לעונה, לאחר שדורטמונד ניצחה 1:4 את מנצ'סטר יונייטד.

 

הסיפור הגדול לפני המשחק היה המפגש של הנריך מחטיראין עם האקסית, אך הוא השתנה מהר מאוד ליכולת שהציגו השוורצגלבן על המגרש. השחקנים של תומאס טוכל הציגו משחק ברמה גבוה, בטח ביחס לשלב המוקדם של העונה, ולמרות שהיריבה עלתה עם הרכב משני, ידעה לנצל את ההזדמנויות שניתנו לה.

 

 

בצד השני, ז'וזה מוריניו יכול לטעון – ספק בצדק – כי היה מדובר בהרכב משני, ללא הכוכב הגדול שהוחתם בקיץ (זלאטן איברהימוביץ'), אך גם הוא יודע שעדיין יש לו עבודה רבה אם ירצה לזכות באליפות בסיום העונה.

 

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: סמואל ג'ונסטון (סרחיו רומרו/ 46); פיל ג'ונס (מרכוס רוחו/ 46), לוק שואו, אריק ביילי, אנטוניו ולנסיה (אנדראס פאריירה/ 75); חואן מאטה, הנריך מחיטריאן, דיילי בלינד (פטריק מקניר/ 66), אנדר הררה, ג'סי לינגראד (אשלי יאנג/ 46); ממפיס דפאיי (מרכוס ראשפורד/ 46).

 

בורוסיה דורטמונד: רומן ויידנפלר; סוקרטיס פאפאסטופולוס (מארק בארטרה/ 62), מרסל שמלצר (דניס בוריץ/ 64), סוון בנדר (מיקל מריניו/ 62), פליקס פסלאק (ג'ייקוב לארסן/ 46); סבסטיאן רודה (נורי שאהין/ 64), גונסאלו קסטרו, אדריאן ראמוס (אמרה מור/ 63 [כריסטיאן פוליסיץ'/ 65]), שינג'י קגוואה (מוריץ לייטנר/ 64), עוסמאן דמבלה; פייר-אמריק אובמיאנג (מרקו הובר/ 64).

 

מהלך המשחק

דקה 19

דורטמונד עלתה ליתרון 0:1: סמואל ג'ונסטון התקשה להדוף בעיטה חופשית, שחקני היריבה הגיעו ראשונים לכדור ולאחר מספר הזדמנויות, גונסאלו קסטרו ידע למצוא את הרשת.

דקה 36

דורטמונד עלתה ליתרון 0:2: ולנסיה נגע בידו ברחבה והשפוט הורה על הנקודה הלבנה. אובמיאנג לקח את הבעיטה ושלח אותו למרכז הרשת.

דקה 56

דורטמונד עלתה ליתרון 0:3: מבצע נפלא של דמבלה מסתיים ברשת של יונייטד. הצרפתי קיבל כדור 40 מטר מהשער, עבר שני שחקנים ובעט מ-15 מטר כדור שרומרו לא הצליח לעצור.

דקה 60

יונייטד צימקה ל-3:1: הגנת דורטמונד חלמה ומחיטריאן ניצל את זה כדי לכבוש מול האקסית, לאחר מסירה של מאטה.

דקה 86

דורטמונד עלתה ליתרון 1:4: גונסאלו קסטרו השלים צמד, לאחר שקיבל כדור ברחבה ושלח בעיטה חזקה לפינה הרחוקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי