נשיא אינטר בעבר: "דה בור יושב על סיר רותח"

דה בור. על זמן שאול בסן סירו
דה בור. על זמן שאול בסן סירו |

מוראטי טוען כי ההפסד לבאר שבע עוד יוביל לפיטורי המאמן ההולנדי

(גודל טקסט)

במילאנו משוכנעים שפרנק דה בור עשוי למצוא את עצמו ללא קבוצה אם יפסיד היום בצורה מבישה ליובנטוס בסן סירו, אחרי שההפסד להפועל באר שבע זעזע את ראשי אינטר וגם את האוהדים, כך שה"דרבי ד'איטליה" לוהט מאי פעם (19:00, שידור ישיר בספורט2).

 

אינטר ניצחה את הביאנקונרי בפעם האחרונה רק ב-2012, כך שיהיה קשה לבוא למאמן ההולנדי בטענות אם הקבוצה תיכנע לאלופה.

 

 

המאמן המאוכזב מההפסד לבאר שבע החליט להעניש את הקשר הקרואטי מרסלו ברוזוביץ' והשאיר אותו מחוץ לסגל אחרי יכולת חלשה נגד האלופה הישראלית.

 

בתקשורת האיטלקית פורסם שהקשר עזב אתמול את האימון לפני סיומו ללא כל הסבר למאמן, אך סוכנו הכחיש זאת בתוקף.

 

ברוזוביץ'. פיצוץ עם דה בור? (Gettyimages)

 

מאסימו מוראטי, נשיאה לשעבר של אינטר, סיכם את ההרגשה במועדון כשאמר: "דה בור פשוט יושב על סיר רותח". המאמן כבר קורא בימים האחרונים על מועמדים פוטנציאלים להחליפו – כאשר פאביו קאפלו וצ'זרה פרנדלי נחשבים לבכירים ביותר.

 

"איבדנו את הראש נגד באר שבע. איבדנו את הראש כמה פעמים העונה וכשהיינו בפיגור 1:0 לא ידענו איך להגיב", אמר דה בור לקראת המשחק הערב, "נגד פסקארה ניצחנו ואני מקווה שנעשה זאת גם מול יובה". גאביגול שהגיע מברזיל השבוע ערך רק אתמול אימון ראשון בקבוצה ולא אמור להיות בסגל.

 

Forza Inter! Amala!
@Interpic.twitter.com/K3yvGHP9jS

— Gabriel Barbosa (@gabigol) September 17, 2016

 

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס לא זלזל, אבל טען: "לא נפגוש את אותה אינטר ששיחקה נגד באר שבע, אבל ניצחון עליה תהיה האבן הראשונה עליה נבנה עוד זכייה באליפות.

 

"זה שיש לנו קבוצה חזקה יותר על הנייר לא אומר שננצח כל משחק. בעונה יש לנו שלושה-ארבעה משחקים מכריעים וזה אחד מהם", הוסיף מאמן האלופה.

המעידה באלופות לא תהיה היחידה העונה (AFP)

אלגרי רמז שמריו מנדזוקיץ' יפתח שוב על הספסל, אבל הסביר: "אין בעיה לתת למריו, דיבאלה והיגוואין לשחקן ביחד, אך אנחנו צריכים שחקנים שיוכלו לשחק גם במרץ ולכן יש לנו סגל עמוק. כל שחקן עוד יקבל את ההזדמנות שלו ואני צריך גו'קרים על הספסל".

הרכבים משוערים

אינטר: סמיר הנדנוביץ'; דנילו ד'אמברוסיו, מיראנדה, חייסון מוריו, דוידה סנטון; אנטוניו קאנדרבה, ז'ואאו מאריו, אבר באנגה, גארי מדל, אדר, מאורו איקרדי.

 

יובנטוס: ג'יאלואיג'י בופון; ג'ורג'יו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, אנדראה ברצאלי; אלכס סנדרו, סטפן ליכטשטיינר, מאריו למינה, סמי ח'דירה, מיראלם פיאניץ'; פאולו דיבאלה, גונסאלו היגוואין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי