סאול: השער היפה בקריירה שלי. פפ: הם מצאו כוכב חדש

סאול. ביצוע שזמן רב לא יישכח
סאול. ביצוע שזמן רב לא יישכח |

קשר אתלטיקו זוכה למחמאות אחרי באיירן. סימאונה: "הוא מסוגל ליותר"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד של דייגו סימאונה מעולם לא ספגה בליגת האלופות שער ביתי אחרי הדקה ה-60, וכך עשתה גם הפעם כדי לשמור על 0:1 משמעותי מאוד על באיירן מינכן לקראת הגומלין באליאנץ ארנה ביום שלישי הבא.

סאול כבש את השער היחיד במפגש הודות לסלאום פשוט פנטסטי אחרי 11 דקות, פרננדו טורס יכול היה להכפיל את התוצאה לאחר שהשכיב את ההגנה הבווארית ופגש רק את הקורה של נוייר, ומנגד היה זה יאן אובלאק, שוער אתלטיקו שעצר את ההתקפה הגרמנית וגם זכה לסיוע ממשקוף השער לאחר הבעיטה העוצמתית של דויד אלאבה שהייתה בלתי ניתנת לעצירה.

סאול ניגס היה נרגש בסיום ואמר: "ראיתי את השער בין העיניים. כמובן שזה השער הכי יפה והכי חשוב שהבקעתי בקריירה. אנחנו מתמודדים מול יריב מצוין, מגיעות מחמאות לקהל שדחף אותנו להמשיך להילחם כשהתחלנו להתעייף".

ה"מארקה" כתב שהשער של סאול ניגס הזכיר את המבצעים של דייגו מראדונה וגרם להתפרצות רגשות אדירה בוויסנטה קלדרון. המאמן דייגו סימאונה אמר עליו: "הוא עובד קשה באימונים, אבל עוד יכול להשתפר".

Buenos días, aquí tienen la #PortadaAS del 28 de abril de 2016 pic.twitter.com/NPtsIeqnzB

— AS (@diarioas) April 28, 2016

סימאונה שחוגג היום 46 אמר: "אני שמח מאוד לחגוג יום הולדת אחרי ניצחון כזה, אבל אני מתגעגע לילדים שלי מאוד". כשנשאל מדוע סאול לא בסגל נבחרת ספרד הבוגרת ציין: "אני מכבד את ויסנטה דל בוסקה יותר מדי מאשר להיכנס לויכוח הזה".

המאמן הארגנטיני נשאל אם הוא לא חושש שאתלטיקו בכל זאת תפסיד כמו ב-1974 שם הובסה 4:0 בגומלין: "הניצחון 0:1 נותן לנו עוד אפשרויות לעבור את באיירן בגומלין. כפינו את עצמנו עליהם והרגשנו נוח, אבל במחצית השנייה הם היו עדיפים. חוץ מהמשחק נגד ברצלונה, המחצית הראשונה היתה הטובה שלנו העונה". 

אנטואן גרייזמן הודה בכנות אחרי המשחק: "גולאסו של סאול. במחצית השנייה הבנו כמה באיירן קבוצה נהדרת ואנחנו שמחים על הניצחון. אולי זה לא היה נחמד לצופים בטלוויזיה, אבל זה המשחק שלנו: הגנה חזקה".

גרייזמן בדרכו לברך את סאול על הגולאסו (Gettyimages)

"סאול כבש שער שאפשר לנו לשחק כמו שרצינו", אמר בסיום פרננדו טורס, "מעטות הקבוצות שהן ברמה של באיירן. זה היה לילה נפלא ואני שמח עבור האוהדים של אתלטיקו. אנחנו סבלנו, נמשיך לסבול ונמשיך להילחם – כי זה מה שאנחנו עושים".

— Yannick Carrasco (@CarrascoY21) April 27, 2016

פיליפה לואיס התייחס לשער של חברו סאול:  "יש לו עתיד גדול לפניו, אבל אנחנו צריכים לעכשיו לדאוג שנהיה עם רגליים על הקרקע. היה מאוד קשה, באיירן קבוצת התקפה מדהימה וזה לחלוטין היה אחד המשחקים הקשים ששיחקתי".

גווארדיולה: "הכדורגל הספרדי מצא כוכב חדש"

בגרמניה עקצו את גווארדיולה שספסל את תומאס מולר. ה"בילד" כתב: "אחרי משחק עצבני בוויסנטה קלדרון האם באיירן עדיין מסוגלת לנצח בגומלין?".

פפ גווארדיולה אמר בסיום: "השחקנים שלנו שיחקו בהילוך נמוך וזה עלה לנו במשחק. ההתחלה שלנו היתה חלשה וזה הספיק להפסד. סאול עבר ארבעה שחקנים שלנו וזה בגלל שהם לא היו מספיקים ערים אליו. בספרד מצאו כוכב חדש".

"אחרי השער היו לנו מספיק הזדמנויות לכבוש, אבל אני אופטימי. יש לנו עוד 90 דקות לעבור אותם. אני חושב שמצב הדשא היה עלוב והקשה עלינו יותר מאשר על אתלטיקו. בגומלין אסור לנו לנסות לכבוש כבר בחמש הדקות הראשונות ולחשוף את ההגנה", סיכם המאמן.

פיליפ לאם, קפטן באיירן מינכן שהבהיר אמש כי המטרה של קבוצתו היא לחזור עם שער חוץ, אמר בסיום: "היו לנו הזדמנויות טובות במחצית השנייה. כשאתה משחק מול קבוצת הגנה כל כך טובה, צריך לנצל כל מצב".

It just wasn't our night. #AtletiFCBpic.twitter.com/INtvEB1WkX

— FC Bayern English (@FCBayernEN) April 27, 2016

שוער באיירן מנואל נוייר הוסיף: "לא היינו במיטבנו במחצית הראשונה. במחצית השנייה כבר היינו אגרסיביים ונחושים ואנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל הכל עוד פתוח. עם הקהל נעשה זאת בשבוע הבא".

דויד אלאבה אמר בקצרה: "הכל עוד יכול לקרות. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק מצוין בבית ונעשה הכל כדי להעפיל לגמר. במחצית השנייה הגענו למצבים, אך זה לא הספיק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי