סוארס יעבור מבחן כשירות, אורוגוואי תמעד?

לואיס סוארס
לואיס סוארס | צילום: AFP

הסלסטה חייבת ניצחון מול ונצואלה ב-2:30, כוכב ברצלונה עשוי להיכלל בהרכב

(גודל טקסט)

אחרי הפסד במשחק הפתיחה שלה בקופה אמריקה, אורוגוואיי יודעת שמעידה מול ונצואלה (ישיר בספורט1 החל מ-2:25) תרחיק את הסלסטה מרבע הגמר.

 

החבורה של אוסקר טבארס הוותיק תקבל חזרה ככל הנראה את לואיס סוארס שנעדר ממשחק הפתיחה בו נוצחה 3:1 על ידי מקסיקו. כוכב ברצלונה החלים מהפגיעה בשריר שספג בגמר הגביע הספרדי ויפתח לצידו של אדינסון קבאני אם יעבור את מבחן הכשירות שייערך לו לפני ההתמודדות וזאת לאחר שישב על הספסל נגד מקסיקו.

 

 

מי שייחסר לסלסטה הוא הקשר מתיאס וסינו שהורחק מול המקסיקנים. ניקולאס לודיירו וקרלוס סאנצ'ס ינסו להנהיג את הקישור כשדייגו גודין וחוסה חימנס יצטרכו להיות מפוקסים הרבה יותר במרכז ההגנה.

 

ונצואלה תגיע עם רוח גבית כשניצחון יקנה לה באופן מפתיע מקום ברבע הגמר אחרי ה-0:1 על ג'מייקה. סלומון רונדון, הכוכב יפתח בחוד כשווילקר אנחל ששמו מוזכר בקבוצות בארץ ימשיך לקבל קרדיט בהגנה.

 


סוארס בכוננות, יציל את הסלסטה מהדחה? (AFP)

 

הרכבים משוערים

אורוגואי: פרננדו מוסלרה, מקסי פריירה, חוסה חימנס, דייגו גודין, אלברו פריירה, ניקולאס לודיירו, קרלוס סאנצ'ס, ארבלו ריוס, דייגו רולאן, לואיס סוארס, אדינסון קבאני.

 

ונצואלה: דניאל הרננדס, רוברטו רוסאלס, אוסקר ויסקארונדו, ווילקר אנחל, רולף פלטשר, ארקמידוס פיגרה, תומאס רינקון, לואיס סליחאס, ז'וסף מרטינס, אלחנדרו גרה, סלומון רונדון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי