סוארס: "משוכנע שמסי ישנה את דעתו"

סוארס
סוארס | צילום: gettyimages

חברו הטוב של הפרעוש טען: "אמר את הדברים ברגע של עצב וחוסר אונים"

(גודל טקסט)

ליאו מסי הפסיד גמר נוסף עם נבחרת ארגנטינה, גם בגלל פנדל מוחמץ שלו בדו-קרב מהנקודה הלבנה, וזמן קצר לאחר מכן הרעיד את עולם הכדורגל כשהודיע על פרישה מהמדים הלאומיים. 

מאז, כל ארגנטינה עוסקת כמעט אך ורק בעתידו של הפרעוש במדי האלביסלסטה. אם לקחת ברצינות את הדברים של אחד מחבריו הטובים ביותר של מסי, אז במדינת האסאדו יכולים להיות רגועים.

"יהיה חבל לכדורגל אם ההחלטה לא תשתנה, אבל אני בטוח שמסי ישנה את דעתו ויחזור לנבחרת", אמר לואיס סוארס, חלוץ ברצלונה ונבחרת אורוגוואי, והוסיף: "הוא אמר את הדברים ברגע של עצב וחוסר אונים. הוא הטוב בכל הזמנים, לא משנה מה אומרים".


ישוב ללבוש את מדי הנבחרת? (gettyimages)

אגדה אחרת של אורוגוואי, החלוץ דייגו פורלאן, שלח גם הוא מסר למספר 10: "אני מקווה מאוד שהוא יחשוב על זה שוב וישנה את דעתו. יהיה חבל מאוד אם שחקן כמו מסי יעזוב בצורה הזאת את הנבחרת, כי הוא אחד הגדולים בהיסטוריה".

כאמור, בארגנטינה מפעילים לחץ כבד על מסי לחזור בו. כוכבי הנבחרת שזכתה לפני 30 שנה בגביע העולם כבר העבירו מסרי תמיכה, כאשר דייגו מראדונה בעצמו הביע תמיכה בכוכב המתוסכל. כל כלי התקשורת הוצפו בהודעות תמיכה וגעגוע לפרעוש, שקיבל גם שיחת טלפון מנשיא המדינה מאוריסיו מאקרי. 

בינתיים, בשלטי חוצות ובתחנות הרכבת התחתית בבואנוס איירס נראו כתובות בסגנון "ליאו אל תלך". גם ראש עיריית בואנוס איירס, טניסאית העבר גבריאלה סבאטיני, קרלס פויול ורבים אחרים הביעו תמיכה ברשתות החברתיות ואף הוצב פסל של ליאו מסי בעיר כחלק מהקמפיין להשאירו בסגל האלביסלסטה.


הפסל עם דמותו של ליאו מסי. חלק מהקמפיין להשאירו בנבחרת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי