סוארס: ליברפול חלק מחיי, נהדר לשחק נגדה

חוזר לאנגליה. סוארז
חוזר לאנגליה. סוארז |

חלוץ ברצלונה מחכה לאקסית (19:15, ספורט1). "טיאגו סילבה החדש" יצטרף?

(גודל טקסט)

שבוע לפני פתיחת הליגה האנגלית ושבועיים לפני זו הספרדית, ליברפול וברצלונה ייפגשו למשחק הכנה נוסף בגביע האלופות, שייערך הערב בוומבלי (19:15, ספורט1 ו-HD).

זהו למעשה משחק ההכנה האחרון של בארסה לקראת צמד המפגשים שלה מול סביליה בסופר קאפ הספרדי. אלופת ספרד כבר ניצחה במסגרת גביע האלופות שתי יריבות בריטיות, כשרשמה 1:3 על סלטיק של ניר ביטון ו-2:4 על לסטר במשחק הקודם.

עבור לואיס סוארס מדובר בדרבי פרטי, שכן הוא יפגוש לראשונה את המייטי רדס אותם עזב לפני שנתיים. "זה נהדר לחזור לכאן, יש לי כאן חברים ואני חושב שזה בהחלט זמן טוב לחזור לשחק נגדם", סיפר האורוגוואי בראיון לפני המשחק.

סוארס המשיך לפרגן: "כולם יודעים שליברפול היא חלק כל כך חשוב מהחיים שלי, מהקריירה ומהמשפחה. הקהל שלה הוא אחד מהטובים בעולם, אני בטוח שהם מתרגשים מאוד לקראת המשחק ולראות שחקנים גדולים על המגרש". החלוץ החמיא בנוסף על היכולת של האדומים בסוף העונה הקודמת והביע בטחון ביכולת שלה לסיים בין ארבע הראשונות בפרמייר-ליג.

את ליברפול הוא פחות מעניין, אבל בברצלונה מתלהבים מהבלם הברזילאי, מרלון סנטוס, אותו מכנים במדינתו "טיאגו סילבה החדש". מרלון בן ה-20, שהרשים את לואיס אנריקה במשחקי ההכנה, הושאל בעונה החולפת מפלמייראס לחזק את ברצלונה ב'. לבארסה יש אופציה להחתימו עד יולי 2017 ב-5 מיליון יורו. 

סוארס בימיו בליברפול. "חלק חשוב מהחיים שלי" (gettyimages)


כינוי מחייב כבר יש לו. מרלון סנטוס (gettyimages)

ליברפול שתתחיל את דרכה בפרמייר-ליג בשבוע הבא, רשמה הכנה סבירה מבחינתה שכללה שני הפסדים בלבד. מלבד ההתמודדות בוומבלי, לחבורה של יורגן קלופ נותר משחק הכנה נוסף מול מיינץ בה בילה הגרמני את הקריירה שלו בתור שחקן ומאמן. "אני מאוד אוהב את המועדון ושמח שייצא לי להכיר אותו לשחקני ליברפול", אמר הגרמני.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, קלופ לא התייחס יותר מדי ליריבה והעדיף לדבר על כשירותם של שחקניו והפעילות בשוק ההעברות. הגרמני הודיע על כך שהרכשים החדשים ג'ואל מאטיפ ומרקו גרויץ' יהיו כשירים להתמודדות מול בארסה ובנוסף הודיע שימכור את כריסטיאן בנטקה רק עבור המחיר המתאים. 

מלבד גרויץ' ומאטיפ, גם סדיו מאנה, ג'ורג'יניו ויינאלדום והבלם ראגנר קלאבן אמורים להיות משותפים במהלך המשחק מול אלופת ספרד. קוטיניו ודניאל סטארידג' צפויים לפתוח בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי