סוארס: נראה לי שהכנסתי 38 אגרופים לספסל מעצבים

| צילום: AFP

החלוץ אחרי הדחת אורוגוואי: "אני בעד ארגנטינה עכשיו בגלל מסי ומסצ'ראנו"

(גודל טקסט)

אחת ההפתעות הגדולות של הקופה אמריקה היא ההדחה המוקדמת של אורוגוואי, שכבר אחרי המשחק השני הזמינה כרטיסי טיסה הביתה מארה"ב. מי שסיים את הטורניר בלי לשחק דקה הוא הכוכב הגדול לואיס סוארס, שהספיק להצהיר שכעת הוא רוצה שארגטינה תניף את הגביע בגלל שני חבריו מברצלונה, ליאו מסי וחאבייר מסצ'ראנו.

 

"האמת היא שלא ראיתי הרבה משחקים בגלל כל הטיסות והאימונים, אבל אני רוצה שארגנטינה תיקח את הגביע כעת כשאורוגוואי בחוץ", סיפר סוארס. "לדעתי היא ארגנטינה היא גם הפייבוריטית. מסי תמיד עושה את ההבדל בכל משחק".

 

 

סוארס גם חשף לראשונה מה התרחש על הספסל במהלך ההפסד 1:0 לונצואלה במחזור השני, במשחק בו צולם החלוץ כשהוא משתולל, בועט בספסל ורב עם עוזר המאמן: "הכל נבע מתסכול על כך שלא יכולתי לעזור. אני חושב שהכנסתי 38 אגרופים לספסל במהלך המשחק מרוב עצבים. אמרו לי להירגע, אבל הייתי על סף פיצוץ".

 

היה מתוסכל שהוא לא היה יכול לעזור. סוארס מרביץ לספסל (AFP)

 

למרות שהמאמן אוסקר טאברס טען שסוארס לא היה יכול לשחק כי עדיין סחב פציעה מגמר גביע המלך נגד סביליה, החלוץ טען: "אני חושב שיכולתי לשחק. אותו דבר היה במונדיאל 2014 שגם אליו הגעתי פצוע". לפי האורגוואים אי אפשר היה לשתף את האקדוחן מבחינה טכנית, כי הוא ישב על הספסל על תקן של שחקן פצוע. בשל כך, אם היה משותף אורוגוואי הייתה צפויה לענוש מפיפ"א.

 

סוארס הודה לברצלונה ששחררה אותו לקופה ואמר: "זה כואב שהודחנו, כי כל אורוגוואי תמיד רוצה לנצח. עכשיו אנחנו צריכים לדאוג לעלות למונדיאל 2018, כי הקופה אמריקה זו כבר היסטוריה". סוארס אמר שטאברס מאמן גדול למרות ההדחה: "בעשר שנים הוא עשה עבודה גדולה באורוגוואי, והתדמית של הנבחרת השתפרה מאוד בזכותו".

 

חברים טובים. עם מסי ומסצ'ארנו (Gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי