סוכנו של מריו באלוטלי: "קלופ הוא חתיכת חרא"

| צילום: gettyimages

מינו ראיולה שוב בכותרות. גם החלוץ עצבני: "לעולם אני לא אחזור לשחק באיטליה"

(גודל טקסט)

אחת ההעברות המסקרנות ביותר ביום האחרון של החלון, הייתה זו של מריו באלוטלי לניס. החלוץ האיטלקי נחשב בצעירותו לכשרון על, אבל בפועל גילה ביצועים טובים יותר דווקא מחוץ למגרש. כעת, "סופר-מריו" ינסה לשקם את הקריירה במועדון הצרפתי הצנוע.

בשנתיים האחרונות – אחת בליברפול ואחת במילאן – באלוטלי ידע תקופה קשה מאוד מבחינה מקצועית (שני שערי ליגה בלבד). סוכנו בעל הלשון החדה לא שוכח זאת, בעיקר לא את התקופה באנפילד.

"ראשי ליברפול הודו שיורגן קלופ היה לא הוגן כלפי מריו", טען מינו ראיולה ותקף: "מבחינתי, זה לא מספיק לומר שהוא היה לא הוגן. מבחינתי, קלופ הוא חתיכת חרא. לא אשפוט אותו כמאמן, אם כי לדעתי הוא לא טקטיקן גדול, אבל אני חושב שהוא לא הבין שמדובר פה על בן אדם". 


לא אהוב על ידי באלוטלי וסוכנו. קלופ (gettyimages)

על הגעתו של הלקוח שלו לליגה הצרפתית אמר הסוכן: "אלה שמחזיקים בזכויות השידור של הליגה צריכים לתת בונוס לניס. בלי זלאטן איברהימוביץ', הליגה הזאת איבדה 50 אחוזים מהערך שלה. עם הגעתו של מריו, היא החזירה לפחות 30 אחוזים. אפשר לומר שהוא הימור, אבל אני אוהב את הסיכויים שלו".

גם החלוץ עצמו צוטט בתקשורת בעקבות המעבר המפתיע, וגם הוא נשמע עצבני. "הקריירה שלי היא שונה מאוד ממה שכותבים עליי מאז שאני בן 16, אז אני לא חושב שאני סיכון עבור ניס", אמר באלוטלי.

כשנשאל האם ישוב בעתיד לשחק בליגה האיטלקית, החלוץ התפוצץ: "לא אחזור שוב לשחק בליגה הזאת ואתם יודעים למה. אני ממש לא מתגעגע לאיטליה. לגבי הנבחרת, כולם יודעים שהיא חשובה לי, אבל לאחרונה לא הייתי ראוי לקבל זימון".


פה גדול. ראיולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי