סוכנו של ניימאר: פ.ס.ז'? כל שחקן חולם על כך

ישתפו פעולה? ניימאר מול וראטי
ישתפו פעולה? ניימאר מול וראטי | צילום: Gettyimages

בל'אקיפ דיווחו שאלופת צרפת מוכנה לשלם 193 מיליון יורו על כוכב בארסה

(גודל טקסט)

האם עסקת השנה בכדורגל העולמי כבר נרקמת מאחורי הקלעים? ניימאר, אחד מכוכבי ברצלונה, הצהיר לא פעם אחת כי ישמח להישאר עוד שנים רבות בבארסה, אבל חוזהו הנוכחי מסתיים ב-2018 וחתימה על הסכם חדש עדיין אין. יש מי שמנסה לנצל זאת.

על פי דיווח בל'אקיפ הצרפתי, עיתון הספורט הגדול במדינה, פאריס סן ז'רמן סימנה את ניימאר כיעד מספר 1 שלה בתור מחליף לזלאטן איברהימוביץ', והיא מוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 193 מיליון יורו. לפי אותה ידיעה, סוכנו של הברזילאי אישר כי פ.ס.ז' אכן מעוניינת מאוד בשחקן.

"ניימאר אהוב בברצלונה והוא חלק מהקבוצה הטובה בעולם, אבל האפשרות לחיות בעיר כמו פאריס ולשחק במועדון כמו פ.ס.ז' הוא חלום של כל שחקן", שלח סוכנו של ניימאר מסר לגבי העתיד. "נראה מה יהיה בעוד שנתיים, כשהחוזה שלו יסתיים. אם פ.ס.ז' מביעה בו עניין, אנחנו תמיד יכולים לדון בכך".

ניימאר נמצא כבר חודשים ארוכים במשא ומתן על הארכת חוזהו בברצלונה, כך לפחות על פי הדיווחים, אבל כאמור – הסכם בין הצדדים לא נחתם. אביו של השחקן הצהיר בעבר כי אם לא יימצא פתרון לבעיית המס, ניימאר ייאלץ לעזוב את ספרד.

בפאריס סן ז'רמן מכינים אופציות נוספות למקרה שכוכב נבחרת ברזיל לא ינחת בבירה. כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל ואדן הזאר הם בין השמות שהוזכרו כמועמדים לתפוס את המקום של זלאטן איברהימוביץ', שהודיע על עזיבה בסיום העונה כבר לפני מספר שבועות.


פאריס מחפשת לו מחליף (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי