סופר מריו: ריאל ופאריס סן ז'רמן בקרב על אלוף אירופה

חבר חדש לרונאלדו?
חבר חדש לרונאלדו? | צילום: Gettyimages

הבלאנקוס הגישו הצעה לבאיירן עבור אלאבה. רונאלדיניו בדרך לאוסטרליה?

(גודל טקסט)

נכון שהמשחקים האולימפיים בפתח, אבל הקבוצות ברחבי אירופה לא עוצרות כדי לצפות בספורטאים שנמצאים בריו. דורטמונד אישרה התעניינות בחלוץ נבחרת גרמניה, סיטי תצרף דרום אמריקאי נוסף ומילאן מנסה להתחזק. כל העברות והשמועות החמות כאן באתר ספורט1.

נסגרו

החלוץ הוותיק מרקו בוריילו, האיטלקי בן ה-34 שחוזהו באטלאנטה הותר, הצטרף לקליארי בהעברה חופשית.

קון רכשה את החלוץ הקרואטי איבן סנטיני, שעזב את סטנדארד ליאז'. מחירו: 2.5 מיליון יורו.

 

ניוקאסל מהצ'מפיונשיפ כבר רכשה ב-45 מיליון ליש"ט. הלילה היא החתימה את מוחמד דיאמה, קשר האל סיטי תמורת 4.5 מיליון ליש"ט ובסך הכל צירפה 8 שחקנים הקיץ.

 

DIAMÉ DEAL: The official word on Mohamed Diamé's move to St. James' Park!

https://t.co/cxzT0a6zZE#MagpieMopic.twitter.com/6qfqZXrFEs

— Newcastle United FC (@NUFC) August 3, 2016

 

שמועות

ריאל מדריד עדיין לא ביצעה רכש בקיץ הנוכחי, אבל זה לא אומר שהיא לא מנסה להתחזק. על פי דיווח בתקשורת הפורטוגלית, ז'ואאו מריו נמצא על הכוונת של הבלאנקוס. יחד עם זאת, באותה ידיעה נטען כי פאריס סן ז'רמן נאבקת עם ריאל על שירותיו של אלוף אירופה הטרי ושחקן ספורטינג ליסבון.

דיאפרה סאקו אמור היה לעבור לווסט ברומיץ' עבור 15 מיליון פאונד, אך באנגליה מתפרסם כי העסקה נפלה לאחר שהוא נכשל בבדיקות הרפואיות וכעת והוא ישוב לווסטהאם.

רונאלדיניו כבר בן 36, אבל הפנומן הברזילאי לא חושב על פרידה. תקופה ארוכה שהוא ללא קבוצה וכעת אישרה וולונגונג מליגת המשנה באוסטרליה כי הציעה לקשר חוזה למשחק אחד בלבד, ב-10.8 נגד סידני. "אנחנו יודעים שהוא מתעניין במעבר לאוסטרליה ומעניקים לו הזדמנות לבוא לכאן", אמרו במועדון שממתין לתשובה ב-24 השעות הקרובות.

רונאלדיניו. 90 דקות להוכיח את עצמו באוסטרליה? (Gettyimages)

ריאל מדריד חוזרת לאופציית דויד אלאבה. ב"אס" הספרדי פורסם הבוקר כי ריאל מדריד הציעה 65 מיליון יורו על האוסטרי שמשחק באגף שמאל, הצעה שלישית שהוגשה עליו על ידי הבלאנקוס.

מאמן באיירן מינכן קרלו אנצ'לוטי מסרב למכור את המגן ודורש עבור שיחרורו 65 מיליון יורו ואת הבלם הפורטוגלי פפה, לאחר שריאל שללה מראש אפשרות שרפאל וראן יעבור למינכן.

פפה. אלוף אירופה הטרדי בדרך לבוואריה? (Gettyimages)

המנג'ר המקצועי של דורטמונד, מיכאל צורק, הביע לראשונה עניין פומבי בהחתמת מריו גומז שעזב את בשיקטאש. החלוץ בן ה-31 הוזכר גם כמועמד לווסטהאם ולברצלונה.  עוד בדורטמונד, הקשר מוריץ לייטנר מועמד לעבור ללאציו. 

פרננדו יורנטה חלוץ סביליה קרוב לסגור בסוונזי, שתשלם עבורו 5 מיליון ליש"ט. החתמתו תשחרר את אנדרה איו לווסטהאם עבור 20 מיליון ליש"ט.

חלוץ אתלטיקו נאסיונאל, הקולומביאני מרלוס מורנו סיכם במנצ'סטר סיטי ומסתמן שיהיה הרכש החמישי של הקבוצה. החלוץ בן ה-19 יגיע לפי סוכנו בשבת למנצ'סטר ויעבור בדיקות רפואיות. הוא לא יישאר בסיטי וכבר הושאל ללה קורוניה. 

סטיבן פינאר שעזב את אברטון אחרי ארבע שנים מתאמן עם סנדרלנד ומקווה לחתום בקבוצתו החדשה של דייויד מויס.

פינאר מכדרר. מקווה להישאר בפרמייר-ליג (Gettyimages)

המו"מ הארוך בין מילאן למגן אלברו ארבלואה נמשך. אקס ריאל מדריד מוכן לחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, אך המו"מ עדיין תקוע.

הבלם אדריאן סנטוס עשוי לעזוב את ולנסיה בהשאלה, כך מפרסם ה"מארקה". בנפיקה ופורטו רוצות אותו. 

כריסטיאן בנטקה מבוקש על ידי אברטון וסנדרלנד, שהאחרונה מוכנה לשלם עבורו לליברפול 30 מיליון ליש"ט.

בנטקה. ליברפול תצליח להחזיר את השקעתו? (Gettyimages)

ליברפול רוצה את לואן, חלוץ סנטוס שהוזכר כמועמד גם לברצלונה. הקבוצה כבר איבדה את קווין גמיירו, לוסיאנו וייטו וגבריל ז'סוס שהיו ברשימת החלוצים המבוקשים. 

 

עוד מסנטוס. הקשר בן ה-19 טיאגו מאיה מועמד לצ'לסי.

 

חוסלו שעוזב את סטוק סיטי מבוקש בווסט ברומיץ' אלביון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי