סימאונה סיכם בגנואה. וראטי: "לא עובר לריאל"

וראטי
וראטי |

החתמה מעניינת באיטליה. וייטו נדד לסביליה, גם וויסאם בן ידר הצטרף לאנדלוסים

(גודל טקסט)

חודש אוגוסט מתקרב בצעדי ענק וכך גם פתיחת הליגות הבכירות באירופה. הקבוצות ברחבי היבשת ממשיכות בהכנות, וכמו בכל יום, בספורט1 נעדכן עם כל ההעברות השמועות והמגעים.

נסגרו

לוסיאנו וייטו עבר בהשאלה לסביליה. החלוץ, שהיה מועמד להצטרף לברצלונה, יחליף את קווין גאמיירו שעשה את הדרך ההפוכה לאתלטיקו מדריד. לאנדלוסים שישלמו לקולצ'ונרוס 3 מיליון יורו תהיה אופציה לרכוש את ארגנטיני הצעיר בסיום העונה.

היום הגדול של מחלקת הסקאוטינג של סביליה נמשך עם ההחתמה של החלוץ וויסאם בן ידר. הצרפתי ממוצא טוניסאי הגיע מטולוז תמורת 8 מיליון יורו.

ג'יובאני סימאונה, בנו של מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה, יעבור לגנואה. הקבוצה האיטלקית כבר סיכמה עם ריבר פלייט על תשלום בסך 3 מיליון יורו והחלוץ הצעיר יחתום לחמש העונות הבאות במועדון.


ג'יו סימאונה, חדש באירופה (gettyimages)

כריסטיאן אנסלדי, המגן-בלם בן ה-29, עבר לאינטר. שחקן אתלטיקו מדריד וזניט לשעבר הושאל בעונה הקודמת לגנואה. דייגו לצ'אלט האורוגוואי, שהושאל אף הוא לגנואה בעונה החולפת, עבר אליה באופן קבוע.

שחקbה הוותיק של לסטר אנדי קינג, האריך חוזהו עד 2020 בקבוצה. הוולשי בן ה-27 גילה יכולת טובה במדי הנבחרת שלו ביורו. 

חלוץ סוונזי באפטימבי גומיס הושאל למארסיי. זהו השחקן השביעי של הברבורים שעוזב בהשאלה. 

Bafetimbi Gomis makes the move to Marseille on loan https://t.co/5hyzODeFIF#EuropeanFootball#Marseille

— Football Manics (@footballmanics) July 29, 2016


אלן סינט מקסימין בן ה-19 השייך למונאקו הושאל לבאסטיה.

 

השוער האמריקאי של אסטון וילה בראד גוזאן, עלה חזרה לפרמיירליג וישחק בעונה הקרובה במילדסברו. 
 

CONFIRMED | #Boro have agreed a deal to sign United States international Brad Guzan – https://t.co/8BNZMbtXoI#UTBpic.twitter.com/SuT9MuzH3W

— Middlesbrough FC (@Boro) July 29, 2016
 

שמועות

מרקו וראטי, קשר פאריס סן ז'רמן, לא קופץ על האפשרות להצטרף לזינדין זידאן. "אמרו לי שריאל מדריד התעניינה בי, אבל החלטתי להמשיך לנצח בפאריס. לפני שארגיש שלמועדון נמאס ממני, אני רוצה לזכות כאן במשהו חשוב". 


מרקו וראטי, רוצה אלופות עם פ.ס.ז' (gettyimages)

סוכנו של פול פוגבה מינו ראיולה, טען אמנם שאין הסכם סופי בין יובה למנצ'סטר יונייטד על רכישת הקשר, אבל בתקשורת האנגלית טוענים שסר אלכס פרגוסון נתן אור ירוק לז'וזה מוריניו להשלים את העיסקה. פרגי הסתכסך עם הסוכן וטען שהסיט את פוגבה נגד יונייטד. 

מריו באלוטלי, עוד לקוח מרוצה של מינו ראיולה, יכול למצוא את עצמו בעונה הקרובה באלופת טורקיה, בשיקטאש. נשיא המועדון, פיקרט אורמן, נפגש השבוע עם סוכנו של החלוץ במונטה קרלו. על פי הדיווחים הפגישה הוגדרה כחיובית ובימים הקרובים צפויה התפתחות בנושא. באלוטלי, ששייך לליברפול, העביר את העונה האחרונה בהשאלה במילאן, במדיה כבש רק שלושה שערים ב-23 משחקים בכל המסגרות. 

לסטר ממשיכה להתחזק לקראת המסע להגנה על תואר הליפות והופעת בכורה בצ'מפיונס ליג. ברטוש קאפוסטקה, הפולני, אישר שיצטרף לשועלים. הקשר , בן ה-19, רשם 4 הופעות בנבחרת הלאומית ביורו 2016.

ברצלונה לא ויתרה על הבאת חלוץ רביעי ולפי "מונדו דפורטיבו" מריו מנדז'וקיץ' מיובנטוס, שנדחק עם הגעת גונסאלו היגוואין לקצה הספסל על הכוונת של הקטאלונים. החלוץ בן ה-30 עשוי לעלות 18 מיליון יורו. 


מנדז'וקיץ'. ההגעה של היגוואין ליובה תשלח אותו לבארסה? (gettyimages)

מרטין מונטויה מגנה הימני של בארסה יערוך היום בדיקות רפואיות לקראת החתמתו בולנסיה. 

אתלטיקו מדריד אופטימית שתוכל להחזיר את דייגו קוסטה בימים הקרובים מצ'לסי תמורת 40 מיליון ליש"ט. הקבוצה רוצה גם את האל רובסון-קאנו חלוץ נבחרת וויילס שיגיע בתור שחקן חופשי. 

ריאד מחרז לא יעזוב כנראה את לסטר. אלופת אנגליה הציעה לקיצוני חוזה משודרג של 100 אלף ליש"ט לשבוע והוא אמור להישאר. זו מכה לארסנל שרצתה אותו וזריקת מרץ רצינית ללסטר שלא תאבד את מי שנבחר לשחקן השנה בפרמיירליג. 


ימשיך באלופת אנגליה. מאחרז (gettyimages)

קשר ליברפול לוקאס לייבה, עשוי לעבור לגלאטסראיי. מאמנה אלודה רייקרניק, אמר עליו: "הוא אופציה. אנחנו מתעיינים בו". בלם מנצ'סטר סיטי ג'ייסון דנאייר, חתם בגלאטסראיי אחרי עונת השאלה. 

התפתחות בעניין ג'ון סטונס. סיטי רוצה את בלם אברטון, אבל לא מוכנה לשלם את הסכום שהטופיז דורשים עבורו העומד על 50 מיליון ליש"ט. ההצעה של הסיטיזנס עומדת על 40 מיליון ליש"ט ואברטון דחתה אותה.

ועוד בגזרת אברטון וסיטי. "המירור" מדווח שהתכולים מעוניינים ברומלו לוקאקו, אבל הטופיז דורשים עליו 75 מיליון ליש"ט ואילו הסיטי מוכנה לשלם 57 מיליון ליש"ט.

הקשר הגנאי אידריסה גאנה, ששיחק באסטון וילה בדרך לאברטון תמורת 7.1 מיליון ליש"ט. 

מנצ'סטר יונייטד מתקרבת להחתמת מגנה הימני של מונאקו פאביניו. הידיעה פורסמה על ידי העיתון "גלובו אספורטה" הברזילאי. 

קשר סמפדוריה רוברטו סוריאנו אמור לעבור לויאריאל שהציעה עבורו 14 מיליון יורו. 

השוער הרומני קוסטל פאנטילימון עוזב את ווטפורד לטובת אסטון וילה מהצ'פמיונשיפ תמורת 2 מיליון ליש"ט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי