סנטוס: רונאלדו חשוב לריאל, אבל לנו יותר

קריטי לפורטוגל
קריטי לפורטוגל | צילום: Gettyimages

מאמן פורטוגל החמיא לקפטן שלו, שחזר להתאמן: "הגיע הזמן שנזכה במשהו"

(גודל טקסט)

יורו 2016 מתקרב בצעדי ענק וכמו בכל טורניר, פורטוגל מסתמכת על כריסטיאנו רונאלדו שיעזור לה להניף את הגביע. במשחק האחרון של הפורטוגלים מול אנגליה חסרונו של CR7 היה מורגש במיוחד ובלעדיו הפסידו 1:0.

למזלה של פורטוגל, רונאלדו חזר ביום ראשון להתאמן ביחד עם הנבחרת' ועשוי לקבל דקות בחזרה הגנרלית ברביעי מול אסטוניה. "אם הוא כל כך חשוב לריאל מדריד דמיינו לעצמכם כמה הוא קריטי לנו", אמר המאמן פרננדו סנטוס על הקפטן שלו בראיון שהעניק למארקה.

"כשיש לך שחקנים שכובשים 50-60 שערים בעונה ושבכל רגע נתון יכולים לכבוש, החשיבות שלהם עצומה", המשיך סנטוס. "זה היה אידאלי אם הוא היה כשיר לגמרי אבל אני לא אפסיק לזמן אותו גם כשהוא כשיר ב-80 אחוזים בלבד".

סנטוס גם הודיע שרונאלדו וחברו לבלאנקוס פפה, עדיין צריכים לנוח: "עדיף לכולנו שהם יקבלו זמן להסדיר את הנשימה, תמיד מדברים על כך שהשחקנים צריכים לבוא בכושר שיא אבל זה אף פעם לא המצב. מקוה שהם יבואו שמחים ועם מוטיבציה לאחר שזכו בליגת האלופות".

עדיין צריך להסדיר את הנשימה (gettyimages)

כזכור, ביורו 2004 פורטוגל הגיעה עד לשלב הגמר בו הפסידה 1:0 ליוון וגם בטורניר הקודם בפולין ואוקראינה נעצרה רק בחצי הגמר מול ספרד. "עם דור הכדורגלנים שצומח אצלנו בשנים האחרונות אני חושב שהגיע הזמן שנזכה במשהו", אמר סנטוס. "היינו צריכים לזכות בתואר אירופי כבר, ממש כמו ספרד שלקחו את הזמן והצליחו לזכות בכמה תארים". 

בתוך כך, שחקן ולנסיה ופורטוגל אנדרה גומש, שמחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד הרגיע את הדיבורים סביבו. "ז'וזה מוריניו הוא מאמן גדול, אבל אני מתרכז כרגע רק ביורו עם פורטוגל", הודיע הקשר למארקה. "אני לא דואג למה שייקרה בעתיד".


מתרכז רק בפורטוגל. גומש (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי