עוד אחד לסין: וילאש בואש מונה למאמן שנחאי

| צילום: טוויטר

הפורטוגלי ירוויח לא פחות מ-11 מיליון ליש"ט לעונה. יחטוף את זהבי מ-RF?

(גודל טקסט)

הליגה בסין הסתיימה ממש השבוע, אבל היריבות של ערן זהבי וגוואנגז'ו RF כבר מתחילות להתחמש. שנחאי SIPG הודיעה על מינויו של אנדרה וילאש בואש למאמן.

הפורטוגלי שיחליף את סוון גוראן אריקסון באחד מהמועדונים הגדולים בסין, ירוויח סכום עצום של 11 מיליון ליש"ט לעונה. השבדי פוטר לאחר שנתיים בהן לא הצליח להצעיד את שנחאי לתארים, בעונה החולפת היא סיימה רק במקום השלישי, הרחק מאחורי האלופה אברגראנדה למרות שהשקיעה ברכש כמו הולק ואלקסון.

"וילאש בואש הוא מאמן צעיר ומוביל בכדורגל האירופי, עם המון תשוקה ונסיון", נמסר משנחאי. "אנחנו בטוחים שהוא ימצה את הפוטנציאל הקיים בקבוצה". הפורטוגלי ישתף שוב פעולה עם הולק אותו אימן גם בפורטו וזניט.

וילאש בואש החל את קריירת האימון שלו באקדמיקה וכעבור עונה אחת הפך למאמן פורטו איתה זכה באליפות פורטוגל. בקיץ 2011 הוא הגיע לצ'לסי עם תקוות רבות, אך סיים את דרכו כבר באמצע העונה כשצ'לסי נמצאת רחוק מהאליפות. בין היתר הוא גם עבר בטוטנהאם וזכה באליפות עם זניט ועכשיו ינסה להצעיד גם את שנחאי לגדולות.

כזכור, שנחאי היא אחת הקבוצות שהתעניינו בערן זהבי בתור חיזוק לעונה הקרובה. אריקסון כבר פירגן לא מעט לכוכב הישראלי, אבל כעת לאחר שפוטר יהיה מעניין לגלות האם גם וילאש בואש ישים אותו על הכוונת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי