עוד סיבה לדאגה: ספרד לא הרשימה, 0:0 ברומניה

מריו גספאר
מריו גספאר | צילום: GettyImages

אלופת אירופה לא השכילה לנצח גם בקלוז'. שיא הופעות אירופי לקסיאס

(גודל טקסט)

הרכב משני, משחק הכנה ועדיין נבחרת ספרד אמורה היתה להיות גדולה על נבחרת רומניה שלא מצפים ממנה לגדולות ביורו הקרוב. ה"לה רוחה" סיימה ב-0:0 אצל הרומנים בקלוז' ושוב לא הרשימה.

אחרי ה-1:1 עם איטליה שהיה בהרכב טוב יותר, ויסנטה דל בוסקה בחר לתת מנוחה ללא מעט מכוכביו, אך איקר קסיאס הוותיק חזר לשער כדי לנפץ שיא אירופי של הופעות במדי נבחרת. שוער פורטו העמיד את מספר ההופעות שלו על 166 כאלו וחלף על פני ויטאלי אסטפייבס הלטבי.

אז אמנם השוער לא ספג, אך הספרדים אל הבריקו. רומניה עלתה בהתלהבות רבה כשאובידיו חובאן מהפועל באר שבע ואקס הפועל תל אביב, מיחאי פינטילי פתחו ב-11 של אנגל יורדנסקו.

אדריאן פופה ובוגדאן סטאנצ'ו החמיצו מצבים טובים בפתיחה וסייעו לקסיאס לשמור בפעם ה-101 מתוך 166 ההופעות שלו על שער נקי. במחצית השנייה חל שיפור אצל הספרדים, אך גם הזדמנות טובה של ג'רארד פיקה עם תחילת המחצית השניה לא מצאה את הרשת.

ROM 0-0 ESP (FT) – Iker Casillas has kept 101 clean sheets in his 166 games played for Spain (61%). It´s a WORLD RECORD!!

— MisterChip (English) (@MisterChiping) March 27, 2016

בסיום, הפנים של שחקני ברצלונה וריאל מדריד לבטח יתמקדו בקלאסיקו. איך אומרים? מזל שיש זמן לתקן עד לרגע האמת.


שחקני הנבחרות חולקים כבוד ליוהאן קרויף (Gettyimages)

אובידיו חובאן, שחקנה של הפועל באר שבע, פתח בקישור של הרומנים, כמו גם אקס הפועל ת"א מיחאי פינטילי. 

הרכבים

רומניה: צ'יפריאן טאטארושאנו; סטיליאנו פיליפ, דרגוש גריגורה, ולאד קיריקש, כריסטיאן סאפונרו; אובידיו חובאן, מיחאי פינטילי (אדריאן רופוטאן, 90), ניקולאה סטאנצ'יו, בוגדאן סטאנקו (אנדריי איבן, 67), אדריאן פופה (גבריאל טורג'ה, 61); פלורין אנדונה (ראול רוססקו, 74).

ספרד: איקר קסיאס; מריו, ג'רארד פיקה (נאצ'ו, 52), מארק בארטרה, ג'ורדי אלבה; סרג'י רוברטו (ססק פברגאס, 60), קוקה, פדרו (חואן מאטה, 67), דויד סילבה (אלברו מוראטה, 79); נוליטו (איסקו, 46), פאקו אלקאסר (אריץ אדוריס, 60).

מהלך המשחק

דקה 7

הזדמנות ראשונה לרומנים. אדריאן פופה, קשרה של סטיאווה בוקרשט ניסה מ-20 מטרים, אך לא היה מדויק מספיק.

דקה 34

שוב רומניה, שוב קסיאס. סטנצ'ו ירה שטוח מ-18 מטרים, השוער זינק ומנע שער בטוח.


פיקה מעל חובאן (AFP)

דקה 47

הזדמנות גדולה לספרד. ג'רארד פיקה מצא עצמו חופשי ולא מכוסה בתוך הרחבה, אך משישה מטרים בעט לא מספיק חזק לגופו של טאטארושאנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי