פ.ס.ז' קונה את קריחוביאק ב-26 מיליון יורו

קריחוביאק
קריחוביאק |

הקשר האחורי שיכנע בצרפת ויגיע עם אונאי אמרי. קראנביטר קרוב לסביליה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

לורן בלאן עזב, אונאי אמרי התייצב על הקווים והקניות בבירת צרפת נמשכות. על פי הפרסומים בספרד, נסגרה עסקת העברתו של גז'גוז' קריחוביאק לפאריס סן ז'רמן, שתשלם תמורת הקשר כ-26 מיליון יורו. 

סעיף השחרור של קריחוביאק בסביליה עמד על 45 מיליון יורו, אולם אצל מחזיקת הליגה האירופית הבינו שלא בכל יום מקבלים שם סכום כזה עבור שחקן. גז'גוז' קריחוביאק, שהציג שתי עונות נהדרות, זכה לביקוש גם בזכות היכולת המצוינת שלו במדי פולין במשחקי יורו 2016

כעת הקשר האחורי אמור לנגוס בכמות הדקות של טיאגו מוטה הוותיק, שלא בהכרח יישאר בבירה הצרפתית. המטרה של אונאי אמרי, שאימן אותו בסביליה, תהיה ליצור חוליית קישור מפלצתית יחד עם מרקו וראטי ובלז מאטווידי. 


בפאריס עוד לא ויתרו לגמרי על כריסטיאנו (AFP)

מי שאמור לרשת את מקומו של קריחוביאק בסביליה הוא מתיאס קראנביטר, הקשר האחורי הצעיר של נבחרת ארגנטינה. השחקן סומן כמחליף עתידי של חבייר מסצ'ראנו במדים הלאומיים, אבל בינתיים עוד לא הצליח לשכנע גם באתלטיקו מדריד ואמור לרדת דרומה כמושאל. 

פאריס סן ז'רמן, שכבר איבדה את זלאטן איברהימוביץ' למנצ'סטר יונייטד, כבר הספיקה להחתים את חאתם בן ערפה. אצל אלופת צרפת, שעדיין לא ויתרה על החתמת סופרסטאר חדש, הבינו שניימאר האריך את חוזהו בברצלונה ולא צפוי להגיע בקיץ הנוכחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי