פאייט: הוכחנו שאנחנו יודעים לנצח משחקים

פאייט
פאייט |

קשר צרפת נבחר לאיש המשחק מול אלבניה. דשאן: "השינוי בהרכב לא עבד"

(גודל טקסט)

צרפת שוב גנבה את ההצגה בדקות האחרונות.  שערים של אנטואן גרייזמן ודימיטרי פאייט הטריפו את כל המדינה ונתנו 0:2 חשוב על אלבניה ומקום בשמינית הגמר. הל'אקיפ ידע לכנות זאת: "המלכים של המתח" – ככה זה כשמדינה שלמה מצפה.

 

מבחינת הציונים של השחקנים אנטוני מרסיאל שפתח איכזב וקיבל 3.5, דימיטרי פאייט 6 ואנגולו קאנטה 7. באופ"א בחרו בפאייט לאיש המשחק.

 

 

דידייה דשאן שהשתולל משמחה בסיום אמר: "היה עדיף שננצח משחקים קצת יותר מוקדם מהדקה ה-90, אבל זה סימן טוב. אלבניה שיחקה עם הרבה רצון אבל במחצית השנייה שינינו את המשחק שלנו לאגרסיבי יותר. תמיד קשה למצוא פתרונות נגד יריבה שמשחקת בצפיפות גדולה".

 

לשאלה למה פתח בלי שני הכוכבים פול פוגבה ואנטואן גרייזמן אמר: "אני מחליט על ההרכב לפי היריבה. רציתי מהירות בעיקר באגפים. זה לא עבד ולכן במחצית שיניתי מחדש. אני יודע שגרייזמן לא היה מאושר לשבת על הספסל, אבל הוא נכנס לחצי שעה אחרונה ושינה דברים. מהמשחק הזה י אקח שבסופו של דבר יש לנו שש נקודות".

 

השוער והקפטן הוגו לוריס ציין: "לא היינו מושלמים במשחק שלנו, אבל עלינו לשמינית והשחקנים צוברים ביטחון. הראנו הרבה בגרות למרות שהיינו רוצים לכבוש מוקדם יותר. לא חושב שהלחץ עלינו הוא ההסבר לכך שלא כבשנו. אנחנו יודעים שצריך לשפר את משחקנו וניקח את זה לתשומת הלב במשחקים הבאים".

 


נבחרת מגובשת או שלא? (Gettyimages)

 

דימיטרי פאייט ששוב נבחר לאיש המשחק וכבש כבר שער שני ביורו: "זה לא חדש שאנחנו מנצחים משחקים בסיום. כבר במארס הראנו את זה במשחק ההכנה שניצחנו את הולנד 2:3. הראנו שאנחנו נבחרת מגובשת מאוד".

 

"השער שלי היום הוא פיצוי על המשחק שלי נגד רומניה. אני מאושר. אנחנו רוצים עכשיו להבטיח את המקום הראשון מול שווייץ. המאמן אמר לי לפני המשחק שלא אפתח", ציין אנטואן גרייזמן.

 

הצרפתים התלוננו שכר הדשא בסטאד וולודרום היה גרוע במיוחד והיה קשה לשחק עליו. דשאן אמר: "זה לא מפתיע אותי. התרעתי על המצב של הדשא כבר לפני חודש".

 

מאמן אלבניה ג'אני דה ביאסי שלא ישחק כנראה בשמינית ציין באכזבה: "הנבחרת שלי נלחמה עד הסוף. לא רק התגוננו. במחצית הראשונה ובתחילת המחצית השנייה היו לנו מצבים טובים. השחקנים היו המומים עם הראש למטה אחרי המשחק ואמרתיי להם להיות גאים בעצמם. שיחקנו טוב נגד נבחרת מאוד איכותית".

 


האלבנים מאוכזבים, נתנו הכל (Gettyiamges)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי