פאלאס חוגגת גמר גביע, פארדיו: "אפשר לזכות"

אדבאיור ובולאסי
אדבאיור ובולאסי |

הנשרים יפגשו את יונייטד כמו לפני 26 שנים. סאנצ'ס פלורס יפוטר מווטפורד?

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)

ההיסטוריה חוזרת על עצמה. קריסטל פאלאס שיחקה רק פעם אחת בתולדותיה בגמר הגביע האנגלי וזה היה לפני 26 שנה בעונת 1989-90 מול מנצ'סטר יונייטד שזכתה אז בתואר. ב-26 במאי יהיה לנשרים סיכוי לנקום.

 

המנג'ר, אלן פארדיו ששיחק אז בתור שחקן במדי פאלאס ציין: "הרוח ההירואית של 1990 דחפה אותנו להגיע לגמר. זו לא אותה תוצאה שהיתה לנו אז בחצי, לא אותם שחקנים, לא אותה קבוצה, אבל הרוח של גיבורי 1990 נתנה לנו גב ואני מקווה שהסיום לא יהיה דומה בגמר".

 

 

פארדיו אמר שאולי ינסה להקליט את השיר שהוקלט ב-1990 לקראת גמר הגביע של אז: "למה לא? אפשר לעשות את זה, אבל אני לא יודע באיזה סגנון זה יהיה. אני כבר לא בעניינים במוזיקה של היום", התבדח.

 

ה"מירור" כתב שפארדיו כבש בנגיחה מול ליברפול בחצי הגמר ההוא וגם יאניק בולאסי עשה זאת באותה צורה מול ווטפורד והחמיא למאמן שהחליט לתת צ'אנס לקונור וויקהאם למרות שהחלוץ שנרכש מסנדרלנד ב-9 מיליון ליש"ט בתחילת העונה בקושי הבקיע השנה (5 שערים בליגה ב-19 משחקים). וויקהאם אמון על שער הניצחון.

 

 

Monday's Metro back page:
High Wickham#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/HIlMH3v0qK

— Nick Sutton (@suttonnick) April 24, 2016

 

בווטפורד האווירה עגומה. הקבוצה החלה מצוין את העונה, אבל כעת נראה שהמנג'ר הספרדי קיקה פלורס יפוטר למרות שהיה נראה ששחקניו מתאמצים עבורו. הבעלים ג'ינו פוצו שפיטר בשנה שעברה את סלבישה יוקנאוביץ' למרות שהעלה את הקבוצה ליגה עשוי לנהוג בצורה חסרת רחמים גם עם פלורס.

 


הנשרים יחגגו תואר? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי