פדרו: אנחנו מתים לשחק, לא ניכשל כמו בברזיל

פדרו. כבר מתים לשחק
פדרו. כבר מתים לשחק | צילום: AFP

קשר נבחרת ספרד התייחס לדה חאה: "לא חושב שהחדשות משפיעות עליו"

(גודל טקסט)

ספרד תשחק נגד צ'כיה ביום שני בבית ד', אבל הסיפור של דויד דה חאה החשוד בקיום יחסים עם קטינה הפנה אליה את הזרקורים ולא מהזווית אליה רגילים שחקני ה"לה רוחה".

 

פרשת המין בה מעורב השוער גרמה לשינוי בקרב אוהדי הנבחרת, ובסקר שנערך ב"מארקה" הצביעו רק 54 אחוז מהגולשים כי הוא צריך לפתוח בהרכב.

 

 

פדרו היה השחקן שנשלח למסיבת העיתונאים היומית במחנה הספרדי וכמובן שהעיתונאים רצו לדעת ממנו דבר ראשון על שוער מנצ'סטר יונייטד. "אני לא חושב שזה משפיע עלינו. אנחנו יודעים כל מה שקרה. התאמנו היטב ואנחנו חושבים רק על המשחק. יש הרמוניה טובה מאוד בנבחרת ואנחנו חושבים רק על המשחק הראשון. יודעים שניצחון במשחק הזה חשוב מאוד להמשך". 

פדרו מקפיץ באימון. "ניצחון חשוב מאוד להמשך" (Gettyimages)

התקשורת הספרדית לא הניחה לפדרו בכל הנוגע לדה חאה וביקשה את תגובתו אם השוער יפתח: "לא חושב שהפרסומים ישפיעו על התוכניות של ויסנטה דל בוסקה, אבל הוא כמובן יחליט מי יהיה בהרכב. החדשות לא ישפיעו".

לאחר מכן התפנה קשרה של צ'לסי גם לדבר על האפשרות של זכייה שלישית רצופה ביורו: "אחרי שראיתי את משחק הפתיחה אנחנו כבר מתים לשחק. אני לא חושב שניכשל כמו בברזיל. אנחנו ממוקדים מאוד ורוצים להתחיל. התחושות שלי בנבחרת הן שהמצב כעת מזכיר מה שהיה לפני ארבע שנים".

פדרו גם נשאל מה דעתו על משחק הפתיחה של הטורניר ובחר להחמיא למשחק ההגנה של רומניה: "הם עבדו קשה מאוד בעיקר בהגנה, אבל דימיטרי פאייט לא הפתיע אותי. אני מכיר אותו מהפרמיירליג. הם פייבוריטים לזכות בטורניר שהם מארחים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי