פורטוגל בצרות: פפה שוב לא התאמן, בספק לוויילס

פפה
פפה |

הבלם הבכיר בסגל עלול להחמיץ את חצי הגמר. וגם: שיחה בין רונאלדו לבייל

(גודל טקסט)

צרות בנבחרת פורטוגל לקראת חצי הגמר מול וויילס (רביעי, 22:00, שידור ישיר בספורטHD1). פפה, הבלם הבכיר בסגל ואחד המצטיינים של הסלסאו ביורו 2016, נעדר פעם נוספת מהאימון והוא נמצא בספק למשחק הגורלי. שחקן ריאל מדריד עלה עם יתר חבריו למתחם האימונים, אבל עבד לבדו בצד ולא לקח חלק באימון.

עם כל הכבוד לפפה, המפגש בין וויילס לפורטוגל מוצג על ידי כל כלי התקשורת כעימות סוער בין כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל, שני הכוכבים של ריאל מדריד. השחקנים עצמם, עם זאת, עושים הכל כדי להנמיך את גובה הלהבות ולהדגיש שלא מדובר ביריבות ביניהם. 

הקיצוני הוולשי התעקש במסיבת העיתונאים ביום שני כי "מדובר על התמודדות בין 11 שחקנים ל-11, לא אחד נגד אחד", והסופרסטאר הפורטוגלי יישר קו. רונאלדו אף גילה לכתבים כי שוחח עם בייל לקראת המפגש הגורלי והיוקרתי.

"וויילס היא נבחרת גדולה ואנחנו לא יכולים להתרכז רק בחבר שלי גארת' בייל", הוסיף CR7. "הם הראו יכולת גבוהה מאוד בטורניר ועבורי זו לא הפתעה שהם העפילו לחצי הגמר. שוחחתי עם בייל בטלפון ואיחלנו הצלחה זה לזה".


איחלו הצלחה זה לזה. רונאלדו ובייל (gettyimages)

למרות שעבור הוולשים תהיה זו הופעת בכורה בחצי גמר של טורניר גדול, רונאלדו סבור שבייל וחבריו לא יעלו לכר הדשא כאנדרדוג. "מבחינתי, אין דבר כזה פייבוריטית במשחק. לכל נבחרת יש סיכוי של 50 אחוז", טען הכוכב וסיכם: "שתי הנבחרות יכלו לשחק בקלות גם בגמר". 

חבר אחר של רונאלדו, נאני, שמגלה יכולת טובה מאוד ביורו, סיפר לקראת חצי הגמר: "אני מרגיש טוב וייתכן שזו התקופה הטובה ביותר שלי בנבחרת. אני כאן כדי לעזור לחברים שלי. כרגע אני לא חושב על קבוצות שרוצות אותי. אני מרכוז במאה אחוז בטורניר".


בכושר שיא? נאני (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי