פלאיני: "לא יהיה קל נגד איטליה, צריכים אומץ"

נזהרים משאננות. בלגיה
נזהרים משאננות. בלגיה |

קשר בלגיה מזהיר לקראת המשחק בשני מול האזורי (22:00). אדר צפוי לפתוח

(גודל טקסט)

עם כל הכבוד למשחקים שהיו עד כה, אחד הקרבות המעניינים בשלב הבתים של יורו 2016 יהיה מחר (שני) בליון בין בלגיה ואיטליה (22:00). 

קשר הבלגים, מרואן פלאיני אמר לקראת המשחק: "לא משנה מי משחק, צריך הרבה אומץ ואישיות לשחק נגד איטליה. יש לנו שחקנים טובים והתחרות על ההרכב עושה אותנו נבחרת גדולה". כשנשאל האם ייפתח, הודיע: "המאמן מכיר אותי היטב ואם הוא צריך אותי אני לרשותו. חשוב מאוד שננצח את המשחק הראשון בבית".

"כל השחקנים כבר ממתינים לפתיחת הטורניר הגדול השני שלנו ברצף", סיפר המאמן מארק וילמוטס. "מקווה שלמדנו את הלקחים. במשחק הפתיחה במונדיאל 2014 היינו עצבניים ובקושי ניצחנו את אלג'יריה 1:2. מאמין שגם הפעם יהיה משחק עצבני". 

על הנייר איטליה היא האנדרדוג במפגש הזה. הנבחרת של אנטוניו קונטה די אפורה וחסרה כמה מהכוכבים שלה, אבל את הסקוודרה אזורה אי אפשר להספיד. היא תחסר את הכוכבים הגדולים שלה קלאודיו מרקיזיו ומארקו וראטי, אבל מסתמן שהמגן מתאו דרמיאן, התאושש מפציעה וייפתח בהרכב.

האיטלקים קיימו כבר היום את האימון המסכם למשחק ונראה שקונטה ביצע כמה שינויים מפתיעים. המאמן זנח את הרעיון ללכת על ההתקפה והימר על תלכיד הגנתי יותר. דניאלה דה רוסי צפוי לפתוח במקום טיאגו מוטה שימתין על הספסל. אדר עשוי להיות ב-11 על חשבונו של סימונה זאזה.


חוזר מפציעה, היישר להרכב. דרמיאן (AFP)

כלי הנשק העיקרי של איטליה הוא למעשה עמדת המאמן שהוציא מים מהסלע ומצליח גם עם שחקנים פחות זוהרים. יו"ר ההתאחדות המקומית קרלו טאבקיו, חילק לו מחמאות: "הוא מתגלה כמפקד ענק ביורו. אנחנו מרוצים מאוד מהעבודה שלו במונפליה. לא היה לנו מזל בהגרלה וקיבלנו את הבלגים החזקים, אבל אנחנו רוצים לנצח". 

הרכבים משוערים: 

בלגיה: טיבו קורטואה; טובי אלדרווירלד, תומאס ורמאלן, ג'ייסון דנאייר, יאן רטונחן, מרואן פלאיני, ראדג'ה ניאנגולן, אלכס ויטסל, קווין דה בריינה, רומלו לוקאקו, אדן הזאר

איטליה: ג'יג'י בופון; אנדראה ברצאלי, לאונרדו בונוצ'י, ג'יורג'יו קייליני, אנטוניו קאנדרבה, מרקו פארולו, דניאלה דה רוסי, עמנואלה ג'אקריני, מתיאו דרמיאן, אדר, גרציאנו פלה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי