פלה חתם בסין וירוויח כ-15 מיליון יורו לשנה

גרציאנו פלה מוצג בסין
גרציאנו פלה מוצג בסין |

וגם: ניוקאסל קבעה תג מחיר לסיסוקו, גומש לריאל וטליסקה קרוב לאנפילד

(גודל טקסט)

ריאל צפויה להקדים את ברצלונה במרוץ אחרי אנדרה גומש, רכש חדש צפוי להגיע ליובנטוס, הקבוצה חדשה של החלוץ השמן בעולם אבל לא רק. כל השמועות והעדכונים החמים של שוק ההעברות רק כאן באתר ספורט1.

 

רשמי

כבר בסוף השבוע דווח על כך, אבל כעת זה הפך לרשמי: גרציאנו פלה תתם לשנתיים וחצי בשאנדונג לוננג, בשורותיה חתם גם פאפיס סיסה שהגיע מניוקאסל. הסינים רכשו את חלוץ סאות'המפטון ונבחרת איטליה תמורת 13 מיליון ליש"ט והוא ירוויח כ-15 מיליון יורו לעונה – קרוב ל-40 מיליון יורו לאורך חוזה העתק.

 

OFFICIAL: Southampton's Italian striker Graziano Pellè have joined Shandong Luneng to sign a 2.5-year-contract. pic.twitter.com/BI31tlkELP

— TransferMarkt China (@asaikana) July 11, 2016

 

אחרי שמכרה את פלה לסין, מעט מאוחר יותר הודיעה סאות'המפטון על רכישתו של קשר באיירן מינכן, פייר-אמיל הוייברג שיצטרף לקדושים עד 2021.

 

#SaintsFC is delighted to announce it has signed Pierre-Emile Højbjerg from @FCBayern on a five-year contract: https://t.co/flXl8R42KS

— Southampton FC (@SouthamptonFC) July 11, 2016

 

נשיא ווסטהאם יונייטד, דייויד גולד, אישר שלמועדון מצטרף קשר נבחרת טורקיה גוקהאן טורה. הפליימייקר הושאל לעונה מבשיקטאש, כאשר לפטישים ישנה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה.

 

I can confirm that Gokhan Tore has today joined on a years loan with an option to complete a permanent transfer. dg pic.twitter.com/Pxt4PJ62u3

— David Gold (@davidgold) July 11, 2016

 

יאניס חאג'י, הבן של כוכב העבר האגדי גיאורגי חאג'י, עבר מויטורול קבוצתו של האב, לפיורנטינה. חאג'י הצעיר (17) נחשב לכישרון גדול בארצו ומשחק בעמדת הקשר.

 

 

כריסטיאן ברוקי, שהיה מאמן מילאן לתקופה קצרה במהלך העונה האחרונה, מונה למאמנה של ברשיה מהליגה השנייה.

 

החלוץ השמן בעולם, אדבאיו אקינפנווה, שהעלה את ווימבלדון לליגה השלישית, חתם בוויקומב וונדרס מהליגה הרביעית. כזכור, לאחר ששוחרר, הוא ביקש ממאמנים באנגליה שמתעניינים בשירותיו "לחפש אותו בוואטסאפ".

 


אקינפנווה. אפשר למצוא אותו בוואטסאפ (gettyimages)

 

הבלם הברזילאי לאנדרו קאסטן הושאל מרומא לסמפדוריה.

 

 

DEAL DONE: Sampdoria have signed Leandro Castan on loan from AS Roma. (Source: @sampdoria) pic.twitter.com/U83GDfjAYc

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) July 11, 2016

 

החלוץ הוותיק אלברטו ג'ילארדינו מצא תחנה חדשה. החלוץ בן ה-34 הצטרף לאמפולי עבור 1.2 מיליון יורו.

 

שמועות
אחרי שריאל מדריד ויתרה, כנראה, על פול פוגבה היא מפנה את כל תשומת הלב לאנדרה גומש קשרה הפורטוגלי שלי ולנסיה, דווקא לאחר שהיה נראה שברצלונה היא המועמדת המובילה לקלוט אותו. הבלאנקוס כבר הגישו הצעה לעטלפים בסך 50 מיליון יורו, כך מדווחים באנגליה. כזכור, ולנסיה דחתה את הצעת צ'לסי על סך 47 מיליון יורו.

 

ניוקאסל הציבה תג מחיר עבור הכוכב הגדול שלה מוסא סיסוקו: 41 מיליון יורו. הכוכב הצרפתי, שהציג יכולת מצוינת בשלבי ההכרעה של היורו,  לא צפוי להמשיך בקבוצה שירדה מהליגה הראשונה.

 

וינסנט יאנסן, חלוץ אלקאמר ונבחרת הולנד, יעבור בדיקות בטוטנהאם וצפוי לסיים את סאגת החתמתו עבור 18.8 מיליון ליש"ט.

 

העיתון "טוטו ספורט" פרסם בכתבת השער שלו, כי מרקו פיאצה הקרואטי מדינאמו זאגרב סגר ביובנטוס. לטענת האיטלקים גם מילאן ונאפולי היו בעקבותיו, אך הוא העדיף את ההצעה של הגברת הזקנה.

 

החלוץ הברזילאי של בנפיקה, אנדרסון טליסקה בן ה-22, מתקרב לליברפול. לאחר שפורסם על התעניינות ראשונית, כעת מדווח כי המייטירדס הציעו עבורו 25 מיליון יורו, כך מדווח העיתון הפורטוגלי "או ז'וגו".

 

טליסקה. מתקרב לפרמייר-ליג (gettyimages)

 

עדיין בענייני ליברפול, ג'ורדן אייב, שהיה כבר בדרך לבורנמות' מסרב בינתיים לעזוב. גם ווסט ברומיץ' וניוקאסל רוצות אותו. שני המועדונים סיכמו על העברתו ב-15 מיליון ליש"ט.

 

ג'ואבני סימאונה בנו של דייגו מבוקש באנגליה ואיטליה. השחקן שהחל דרכו בריבר פלייט עשוי לעבור לפסקרה האיטלקית או חיחון הספרדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי