פספסה את הצמרת: 0:0 לטוטנהאם אצל בורנמות'

לאמלה. הלכה ההזדמנות
לאמלה. הלכה ההזדמנות | צילום: GettyImages

ניצחון היה מעלה את הספרס לפסגה. משחק רביעי ברצף למקומיים ללא הפסד

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בפרמייר-ליג נפתח עם מיני-הפתעה כאשר טוטנהאם סיימה בתיקו 0:0 בחוץ אצל בורנמות', המשחק השלישי ברצף של התרנגולים ללא ניצחון.

 

משהו נראה קצת תקוע אצל שחקניו של מאוריסיו פוצ'טינו מאז החזרה מפגרת הנבחרות. במחזור האחרון לפני הם הרשימו עם ניצחון 0:2 בבית מול מנצ'סטר סיטי, אך מאז סיימו שלושה משחקים ברצף בתיקו (2 בליגה ואחד באלופות), ודלה עלי היחיד שכבש ב-270 הדקות האחרונות של הספרס.

 

 

האורחים שלטו לאורך רוב שלבי המשחק, אך מיעטו להגיע להזדמנויות ממשיות. הכי קרוב היה אריק לאמלה שנעצר במשקוף בדקה ה-17. דווקא בצד השני, הוגו לוריס הציל את התרנגולים בדקה החמישית עם תגובה מהירה לבעיטה מתוך הרחבה. מוסא סיסוקו עשוי להסתבך עם ההתאחדות ולספוג עונש הרחקה לאחר שנראה פוגע עם המפרש בפניו של שחקן יריב.

 

מעבר לכך שטוטנהאם לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות, היא גם פספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון (באופן זמני), מאחר והיא משחקת לפני מנצ'סטר סיטי וארסנל, ובמקום זאת רק השתוותה זמנית אל השתיים עם 19 נקודות.

 

בצד המקומי, הרבה יותר שבעי רצון. אדי האו וקבוצתו הצנועה לא נוצחו כבר ארבעה מחזורי ליגה (2 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו), ומדורגים במקום ה-9 בטבלה (זמנית) עם 12 נקודות. פתיחת עונה מעודדת לקבוצה שהרבה ציפו שתתקשה לשרוד עונה שניה ברצף בפרמייר-ליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי