פפה בספק לחצי הגמר, וויילס ללא ראמזי

בייל והחברים
בייל והחברים | צילום: AFP

פורטוגל זקוקה לבלם שנעדר מהאימון המסכם. קולמן: "כישרון לא מספיק"

(גודל טקסט)

רגע השיא של נבחרת וויילס מגיע. הדרקונים הצליחו להגיע עד חצי גמר היורו בטורניר אליפות אירופה הראשון שלהם אי פעם, ובדרכם יעמדו כריסטיאנו רונאלדו ופורטוגל הערב בליון (22:00, ישיר בספורטHD1).

 

הנבחרת של כריס קולמן תנסה להדהים, אך תיאלץ לעשות זאת ללא ארון ראמזי ובן דייויס המושעים. ג'יימס קולינס צפוי לקבל קרדיט בהרכב כשאנדי קינג הוותיק מלסטר עשוי להחליף את קשר ארסנל. המאמן בטוח בשחקניו ואמר: "המפתח הוא ליישם את תכנית המשחק שלנו, זה תלוי בנו".

 

 

קולמן התייחס גם לכריסטיאנו רונאלדו כמובן ולמאבקו עם הכוכב שלו, גארת' בייל. "הוא מדהים ומוכשר אבל כישרון לא מספיק. יש לו מנטליות נכונה, כמו בייל. הם חיים נכון את חייהם", אמר. "יש לו תמיד תשוקה להשתפר, מאז שהיה צעיר הוא התאמן קשה יותר מכולם", הוסיף מאמן הדרקונים.

 


קולמן, שואף לעזוב אחרי היורו? (AFP)

 

הקפטן, אשלי וויליאמס התייחס להשפעה של גארי ספיד המנוח וההשראה שנתן לוולשים: "אני די בטוח שהוא יהיה גאה בנו שאנחנו משיגים תוצאות. כאשר אנחנו משיגים דברים, תמיד חושבים עליו".

 

"יש לנו סגל מספיק טוב וזה ייתן צ'אנס לשחקנים נוספים", ציין הבלם של סוואנזי בנוגע להיעדרות ראמזי ודייויס.

 


רובסון-קאנו, יסתובב גם על הגנת פורטוגל (AFP)

 

מן העבר השני, פורטוגל חוששת כי תיאלץ להתייצב למשחק ללא הבלם הבכיר שלה, פפה שנחשב לאחד המצטיניים בטורניר ואת שני האימונים החמיץ עקב פציעה בשריר.

כמובן שחצי הגמר הראשון מוצג גם בפורטוגל כעימות בין כריסטיאנו רונאלדו לגארת' בייל, שני הכוכבים של ריאל מדריד. השחקנים עצמם, עם זאת, עושים הכל כדי להנמיך את גובה הלהבות ולהדגיש שלא מדובר ביריבות ביניהם. 

הקיצוני הוולשי התעקש במסיבת העיתונאים ביום שני כי "מדובר על התמודדות בין 11 שחקנים ל-11, לא אחד נגד אחד", והסופרסטאר הפורטוגלי יישר קו. כריסטיאנו רונאלדו אף גילה לכתבים כי שוחח עם בייל לקראת המפגש הגורלי והיוקרתי.

רונאלדו. סיפר כי שוחח עם חברו לבלאנקוס (Gettyimages)

"וויילס היא נבחרת גדולה ואנחנו לא יכולים להתרכז רק בחבר שלי גארת' בייל", הוסיף CR7. "הם הראו יכולת גבוהה מאוד בטורניר ועבורי זו לא הפתעה שהם העפילו לחצי הגמר. שוחחתי עם בייל בטלפון ואיחלנו הצלחה זה לזה".

מאמן פורטוגל, פרננדו סנטוס, התייחס לביקורת במדינתו על היכולת של הכוכב שלו: "כל מה שאני יכול לומר הוא שרונאלדו עובר טורניר מצוין. הוא מסייע לנבחרת, הוא מדרבן את השחקנים. אני לא מוצא שום פגם בהתנהגות שלו. מחפשים עליו דברים מתחת לאדמה. הוא רק מלהיב את השחקנים. הוא ללא ספק מנהיג את הנבחרת". 

פורטוגל תחסר בודואות את וויליאם קראבליו המושעה עקב צהובים, כאשר רפאל גריירו צפוי להישאר על הספסל לאור יכולתו הטובה של אליסאו בזמן היעדרותו.

 

הרכבים משוערים

וויילס: וויין הנסי, כריס גאנטר, ג'יימס צ'סטר, אשלי וויליאמס, ג'יימס קולינס, ניל טיילור, ג'ו לדלי, ג'ו אלן, אנדי קינג, גארת' בייל, האל רובסון-קאנו.

 

פורטוגל: רוי פטריסיו, אליסאו, חוסה פונטה, פפה, סדריק סוארס, דנילו פריירה, אדריאן סילבה, ז'ואו מאריו, רנאטו סאנצ'ס, לואיס נאני, כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי