פקרמן: "אנחנו במקום גבוה, הנבחרות מכבדות"

מחכים לפרו
מחכים לפרו | צילום: AFP

מאמן קולומביה מתכונן לשמינית הגמר הלילה מול פרו (02:50, ספורט1 ו-HD)

(גודל טקסט)

ארצות הברית כבר העפילה לשלב חצי הגמר של הקופה אמריקה, והלילה תצטרף אליה נבחרת נוספת כשקולומביה ופרו ייפגשו בניו ג'רזי (02:50, שידור ישיר בספורט1 ו-HD).

למחזור השלישי בשלב הבתים, קולומביה הגיעה לאחר שהבטיחה מקום בשמינית הגמר. חוסה פקרמן זילזל ועלה עם הרכב של מחליפים וכתוצאה מכך, נבחרתו הפסידה 3:2 לקוסטה ריקה ועלתה רק מהמקום השני. הלילה, הקולומביאנים לא יזלזלו ויחפשו להתקדם שלב נוסף בדרך לזכיה ראשונה בטורניר מאז 2001.

"בשנים האחרונות קולומביה הראתה רמה גבוהה מאוד וזכתה בכבוד של שאר הנבחרות", הודיע פקרמן. "הגענו למקום בו לא היינו כבר הרבה זמן, ואנחנו נגיע לכל משחק על מנת לנצח". המאמן אמר לקראת המשחק גם ששחקניו צריכים להיות מוכנים לכל סיטואציה: "אנחנו לא יכולים לצפות איך המשחק יתגלגל. אם היינו יודעים, זה לא היה כדורגל".

הפרואנים שסיימו במקום השלישי בטורניר בשנה שעברה, קיבלו בית לא פשוט שכלל את אקוודור וברזיל, אבל הצליחו להעפיל מהמקום הראשון לאחר שניצחו את הסלסאו 0:1 משער שהובקע עם היד והדיחו אותה. חבורתו של ריקרדו גארקה לא הפסידה בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות והם ינסו להמשיך ברצף מול היריבה הקשה שמולה ולהעפיל לחצי הגמר בפעם השנייה ברציפות.


יעפילו לחצי? חאמס רודריגס (AFP)

למרות היריבה, גארקה לא מתרגש: "קולומביה היא נבחרת מאוד חזקה עם נסיון גם בגביע העולם, אבל יש לנו ציפיות מאוד גבוהות". המאמן מקווה גם שנבחרתו תציג יכולת שונה לעומת זאת שהשיגו מול הברזילאים: "אפילו שניצחנו אותם, מה שעשינו ממש לא יספיק מול הקולומביאנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי