צ'לסי בונה על קוודראדו, לימה בדרך לברצלונה

קונטה מאמין בו
קונטה מאמין בו | צילום: Gettyimages

הקולומביאני חזר מהשאלה ביובנטוס. וגם: נאפולי מחפשת מחליף להיגוואין

(גודל טקסט)

אירופה נערכת לקראת עונת 2016/17, וחלון ההעברות ממשיך לספק לנו סיפורים חדשים ומרתקים. ספורט1 עוקב מקרוב אחר כל ההתפתחויות, ההחתמות והשמועות.

רשמי

אנטוניו קונטה הודיע שחואן קוואדראדו יישאר בצ'לסי. הקולומביאני שנרכש על ידי הבלוז בינואר 2015, לא מצא את מקומו תחת ז'וזה מוריניו והושאל ליובנטוס בעונה החולפת בה רשם 16 הופעות בהן כבש ארבעה שערים. למרות השמועות שיובה מתכננת להפוך את ההשאלה לרכישה, קונטה אמר: "רציתי אותו עוד ביובנטוס, עכשיו הוא איתי בצ'לסי והוא יישאר כאן.

 

שמועות

ריאל מדריד וברצלונה לא מוותרות על שירותיו של אנדרה גומש, הקשר הפורטוגלי של ולנסיה. מחירו מוערך בכ-65 מיליון יורו, אך עשוי לגדול בעקבות התחרות בין שתי הענקיות של ספרד.

 

גומש. המאבק מעלה את מחירו באופן משמעותי (Gettyimages)

 

האם חברו של ניימאר יצטרף לברצלונה? ב"מארקה" דווח שהמנג'ר הספורטיבי של בארסה רוברטו פרננדס, טס לברזיל על מנת לנסות להחתים את לוקאס לימה מסנטוס, ואחד החברים הכי קרובים של הכוכב הברזילאי. לימה הוא קשר התקפי שרושם 12 הופעות בנבחרת ברזיל בהן כבש שני שערים.
 

מנג'ר ליברפול, יורגן קלופ רוצה את בלם ברצלונה, ז'רמי מתייה. גם בשקיטאש הגישה הצעה לרכוש אותו ב-7 מיליון יורו. נוכח הבעיות בטורקיה נראה שמתיה ייבחר באנגליה, אם בכלל.

 

ליברפול גם הביעה עניין במרסלו ברוזביץ', קשרה הקרואטי של אינטר. ליברפול מציעה עליו 25 מיליון יורו.

 

באיירן רוצה את בלם ארסנל, לורן קוסיילני לאחר עזיבתו של מהדי בנעטיה. הצרפתי עשוי להיכלל ברוטציה עם ג'רום בואטנג ומאטס הומלס.

 


סלימאני, יחליף את היגוואין (Gettyimages)

 

נאפולי סימנה מחליף לגונסאלו היגוואין שעשוי לעזוב. חלוץ ספורטינג ליסבון, איסלם סלימאני האלג'יראי עשוי להיות המחליף של פיפיטה אם יתעקש לעזוב.

 

גיז'רמו וארלה, בלמה האורוגוואי של מנצ'סטר יונייטד, עשוי לעבור לאיינטרכט פרנקפורט. אם זה ייסגר יהיו לקבוצה שחקנים מ-17 מדינות שונות כולל טאלב טווטחה מישראל. עד כה הגרמנים הוציאו רק 2.8 מיליון יורו על חמישה שחקנים חדשים. 

 

אחרי שאנגולו קאנטה עזב את לסטר ונטען כי ריאד מאחרז כבר ביקש לעזוב וסרב להאריך חוזה, ללסטר ישנו בעיות גם עם דני דרינקווטר שהשיחות על הארכת חוזהו עלו על שרטון. ההצעה היתה על העלאה ל-80 אלף ליש"ט לשבוע, אבל הקשר שבחוזהו נותרו שנתיים נוספות לא ממהר לחתום.

 

דרינקווטר מסרב לחתם. השועלים מתפרקים מנכסיהם? (Gettyimages)

 

ארסנל מנסה לגנוב את גונסלו היגוואין מיובנטוס ומציעה להעביר את אוליבייה ז'ירו בתוספת 30 מיליון יורו לנאפולי. ספק אם זה יעבוד, אבל כך נטען בעיתון "סאנדיי סטאר".

  

בורוסיה דורטמונד עומדת לשבור את מחסום ה-100 מיליון יורו הקיץ ולנפץ גם את שיא הבונדסליגה בו מחזיקה באיירן מינכן – שעמד על רכישות בגובה 88.5 מיליון יורו בחלון אחד. החישוב הוא שהחתמתם של מריו גצה ב-25 מיליון יורו ואנדראה שורלה ב-32 מיליון יורו יציבו את דורטמונד כבזבזנית הגדולה של הקיץ.

 

גצה ושורלה. אחד ליד השניי בזיגנל אידונה פארק? (Gettyimages)

 

רונאלד קומאן, מנג'ר אברטון, רוצה את חלוץ מנצ'סטר סיטי ווילפריד בוני מחוף השנהב. ההולנדי דורש שהחלוץ יכלל בעיסקת ג'ון סטונס שיעשה את הדרך ההפוכה. העיסקה כולה מוערכת ב-50 מיליון ליש"ט, אבל קומאן טוען שללא בוני אין על מה לדבר מבחינתם, כך מתפרסם ב"מירור".

 

טוטנהאם שצירפה את וינסנט יאנסן מחזרת אחר הכישרון הצרפתי של מארסיי, ג'ורג'-קווין אנקודו. הקיצוני בן ה-21 צפוי להשלים מעברו לאנגליה עבור 13 מיליון יורו על פי ה"ל'אקיפ". הספרס הקדימו את ליון במירוץ.

 

Marseille winger Georges Kevin Nkoudou has decided to join Tottenham Hotspur in a €13m deal – details https://t.co/3mAYovFDXr

— Get French Football (@GFFN) July 17, 2016

 

קריסטל פאלאס נחושה להחתים את מוסt סיסוקו מניוקאסל שהצטיין ביורו. מחירו 35 מיליון ליש"ט ובגרמניה פורסם שגם דורטמונד עוקבת אחר ההתפתחויות.

 

עדנן ינוזאי עשוי להיות מושאל למידלסברו אחרי שז'וזה מוריניו טען כי על הקבוצה לדלל את הסגל. לעומת זאת, את ההגנה עשוי לשחק פאביניו, מגן מונאקו שעשוי להגיע תמורת 22 מיליון ליש"ט.

 

פאביניו. מועמד חדש לצטרף למוריניו באולד טראפורד (Gettyimages)

 

ווסטהאם מנסה להשאיר את ריס אוקספורד, ילד הפלא בן ה-17 שלייפציג הציעה עליו 10 מיליון ליש"ט.

 

שאלקה תקבל 50 מיליון יורו על לירוי סאנה ממנצ'סטר סיטי, כך טוען הבוקר ה"בילד". הקבוצה מגלזנקירשן רוצה את דושאן טאדיץ' מסאות'המפטון בתור מחליפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי