צמד גדול למסי, 2:3 לברצלונה על סמפדוריה

גם החיוך חזר. מסי
גם החיוך חזר. מסי |

רגע לפני פתיחת עונה חדשה, הפרעוש בישל במספרת לסוארס והבקיע בעצמו

(גודל טקסט)

עונת 2016/17 עומדת להתחיל ומסתמן שהיא לא תהיה כל כך שונה. ברצלונה היא עדיין קבוצה נהדרת, כשמתחשק לה, כפי שהפגינה ב-2:3 על סמפדוריה בגביע גאמפר המסורתי.

 

כמו בכל עונה, בארסה מציגה את הסגל החדש שלה לעיני האוהדים המקומיים במפעל הוותיק (נערך בפעם ה-51). וגם הפעם, היא עשתה זאת בסטייל עם כמה שערים ומהלכים נהדרים. מעל כולם, באופן לא מפתיע, היה ליאו מסי.

מעל כולם. מסי (GettyImages)

הפרעוש החל בבישול מבריק עם מספרת ללואיס סוארס שרק היה צריך לנגוח מול הרשת החשופה, הארגנטינאי המשיך בשער קל וסיים בבעיטה חופשית נפלאה מ-25 מטרים ובכך השתווה לחריסטו סטויצ'קוב וצ'יקי בגיריסטיין עם שבעה כיבושים בגביע גאמפר. כבר אחרי 34 ברצלונה הוליכה 1:3 (לואיס מוריאל צימק לאיטלקים), ובהמשך הורידה הילוך. אנטה בודימיר המתיק מעט את התוצאה עבור סמפדוריה בדקה ה-77.

כיף לחזור הביתה. סוארס (GettyImages)

וכיף להם ביחד. מסי וסוארס (GettyImages)

לואיס אנריקה ביצע הרבה חילופים, כולל פעמיים בעמדת השוער, אך בעיקר הכניס במהלך המחצית השניה את אנדרה גומש וסמואל אומטיטי, שני שחקני הרכש הבולטים של ברצלונה, להופעות בכורה בקבוצה.

מתרגל למדים. גומש (GettyImages)

תכיר את הקאמפ נואו. אומטיטי (GettyImages)

בארסה תנסה להרחיב עוד יותר את ארון התארים כשתתארח ביום ראשון אצל סביליה במשחק הראשון בסופר-קאפ הספרדי (22:50, ספורט2). וכאמור, אם יתחשק לה היא תעשה את זה.

תואר אחד כבר בארון. אינייסטה מניף (AFP)

הרכב ברצלונה: קלאודיו בראבו (ג'ורדי מאסיפ 32, מארק אנדרה טר שטגן 61), לוקה דין (חואן קמארה 61), ז'רמי מתייה (חאבייר מסצ'ראנו 32), ג'רארד פיקה (סמואל אומטיטי 61), סרג'י רוברטו (אלייש וידאל 46), סרחיו בוסקטס , אנדרס אינייסטה (דניס סוארס 31), איבן רקיטיץ' (אנדרה גומש 31), ארדה טוראן, לואיס סוארס, ליאו מסי (מוניר אל חדאדי 76).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי