קאמבק ביורו 2016? טרי עשוי לשוב לנבחרת אנגליה

יחזור ללבוש את המדים הלאומיים?
יחזור ללבוש את המדים הלאומיים? | צילום: Gettyimages

הודג'סון אישר כי שוחח עם הבלם על אפשרות שיזומן. וולקוט ינופה מהסגל?

(גודל טקסט)

רגע לפני שהפרמייירליג חוזרת למרכז הבמה, באנגליה עדיין עסוקים במסקנות לגבי יכולתה של הנבחרת לקראת יורו 2016. אחרי ניצחון ענק על גרמניה 2:3 והפסד מתסכל 2:1 להולנד בוומבלי, נטען בתקשורת האנגלית כי המאמן רוי הודג'סון הגיע להחלטה שהוא חייב לחזק את ההגנה. 

הרעיון המפתיע הוא לשכנע את ג'ון טרי בן ה-35 לחזור בו מפרישה בינלאומית ולשוב לנבחרת לראשונה מאז 2012. לאנגליה חסר בלם בצד שמאל שינהיג את ההגנה וקפטן צ'לסי עשוי להיות הזימון המפתיע ביותר של הודג'סון ליורו 2016. חשוב לציין שטרי פרש מהנבחרת ב-2012 לאחר שהיה מעורב בפרשה גזענית עם אנטון פרדיננד, אחיו של ריו.

טרי עזב את הנבחרת לאחר שסרט הקפטן נלקח ממנו בשל אותה פרשה, שאף גרמה למאמן דאז פאביו קאפלו להתפטר בעקבות התערבות מקצועית מצד ההתאחדות. טרי קיווה להיכלל במועדון השחקנים עם 100 הופעות ויותר בנבחרת אחרי שהופיע בשורותיה 78 פעמים, אך בעקבות אותה פרשה כאמור הודיע על פרישה מהנבחרת.

Thursday's Daily Mail back page:
We miss Terry#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/HTojkFlcG0

— Nick Sutton (@suttonnick) March 30, 2016

אם ישוב טרי לנבחרת, הוא צפוי להחליף בהרכב את ג'ון סטונס הצעיר, בלם אברטון בן ה-21 שהתקשורת בממלכה חתכה אותו על הופעתו נגד הולנד. סטונס משחק בקבוצתו כבלם בצד ימין, אך בנבחרת נאלץ לשחק כשמאלי ומתקשה בעמדה זו.

הודג'סון אמר על כך: "ממה שאני יודע אין בלמים אנגלים באגף שמאל בליגה ואשמח אם נגלה אחד כזה חדש עד ליורו, אבל לא נראה לי שזה יקרה". כשנשאל מה עם טרי אמר: "כן, זה רעיון למרות שהוא לא היה בתוכניות שלי. שוחחתי איתו לפני כמה זמן והוא בחור נחמד". 

וולקוט. יראה את יורו 2016 מהבית? (Gettyimages)

שחקן נוסף שספק אם יהיה ביורו 2016 הוא חלוץ ארסנל תיאו וולקוט, שהוזהר על ידי רוי הודג'סון כי אם לא ישוב להרכב התותחנים, הוא לא יזכה לזימון לאליפות אירופה. וולקוט לא פתח בשני המשחקים של אנגליה ושיחק רק 32 דקות. כך קורה גם בארסנל כשארסן ונגר משתמש בו רק כמחליף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי