קאנטה קרוב לצ'לסי, סיטי הולכת על מרלוס מורנו

ימשיך ללבוש כחול
ימשיך ללבוש כחול |

וגם: ג'יאקריני עורך בדיקות רפואית בנאפולי, ולאן עבר אקס מכבי חיפה?

(גודל טקסט)

אירופה נערכת לקראת עונת 2016/17, וחלון ההעברות ממשיך לספק לנו סיפורים חדשים ומרתקים.

רשמי

קשר מכבי חיפה לשעבר רובן ראיוס, סיכם באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית. בעונה החולפת שיחק בסושו הצרפתית, בה לא ממש הרשים. 

Rubén Rayo firma en @anorthosisfc por dos temporadas @RRayo10 Te deseamos lo mejor en esta nueva etapa! pic.twitter.com/ZW8V3xQHiK

— Oidea Comunicación (@oidea_) July 14, 2016


מעברו של עמנואלה ג'יאקריני לנאפולי עומד להתבצע. הקשר עובר בדיקות רפואיות ויעבור לתכולים, שישלמו מיליון וחצי יורו לסנדרלנד האנגלית. הקריירה של ג'יאקריני בן ה-31 הייתה בדעיכה, אבל הוא הצליח להחיות אותה בזכות היורו המוצלח שעבר עם איטליה.

אספניול סגרה עם ולנסיה על השאלתו של פבלו פיאטי. שחקן הכנף בן ה-27 נמצא בבדיקות רפואיות ובסופן ישחק אצל הקטאלונים למשך עונה אחת כשבסופה יוכלו לרכוש אותו תמורת 3 מיליון יורו.

קשר נבחרת הונגריה אדם נאג'י עבר מפרנצווארוש לבולוניה ששילמה עליו 1.5 מיליון יורו

אייאקס השלימה רשמית את מעברו של הייקו וסטרמן מולנסיה. 

ג'יאנגסו סונינג רכשה ביום האחרון של ההעברות את החלוץ רוג'ר מרטינס מראסינג הארגנטינית, תמורת 9 מיליון יורו. 

ג'ורדן אייב מליברפול סגר סופית בבורנמות' אחרי שהעברתו התעכבה בימים האחרונים. 
 

BREAKING: #afcb complete the signing of Jordon Ibe from #lfc! More: https://t.co/ZMf9T3U3r3pic.twitter.com/1ZDNKnL4td

— AFC Bournemouth (@afcbournemouth) July 14, 2016

שמועות

אנגולו קאנטה עשוי להיות שחקנה של צ'לסי בעוד 48 שעות. לפי דיווחים, הבלוז סגרו עם לסטר על העברתו של הקשר הצרפתי תמורת 36 מיליון. קאנטה עשוי להגיע בקרוב ללונדון שם יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לחמש שנים.

מנצ'סטר סיטי קרובה להחתמת לירוי סאנה. ב"טלגרף" דווח ששחקן הכנף של שאלקה מוכן לחתום על חוזה לארבע שנים עם הסיטיזנס. מה שעומד כרגע בדרך הוא סכום הכסף אותו דורשים הגרמנים, העומד על 50 מיליון יורו.

בנוסף, הסיטינס הולכים בכל הכוח על הכשרון הקולומביאני מרלוס מורנו. מאמן הנבחרת הקולומביאנית עד גיל 23 סיפר שהעברתו למנצ'סטר כבר סוכמה, וכעת יש לראות האם ההצהרה נכונה. מורנו משחק באתלטיקו נאסיונל שהעפילה לאחרונה לגמר הקופה ליברטדורס.

ה"בילד" מדווח שמריו גצה סיכם את תנאיו בבורוסיה דורטמונד ויחזור לקבוצתו הקודמת. השוורצבלגן ישלמו עליו רק 23 מיליון יורו בגלל שחוזהו בבאיירן מינכן מסתיים בקיץ 2017.


בדרך חזרה הביתה (gettyimages)

המאמן רוברטו מנצ'יני מאיים לעזוב את אינטר בגלל חילוקי דעות עם ההנהלה הסינית החדשה. מי שהוזכר בתור מועמד אפשרי הוא הברזילאי לאונרדו בזכות יחסיו הטובים עם חבייר סאנטי. 

מריו מנדזוקיץ' עשוי לעזוב את יובנטוס אם יוחתם גונסלו היגוואין או חלוץ גדול אחר, כך פורסם ב"טוטו ספורט". ווסטהאם, אינטר ונאפולי כבר הביעו התעניינות.

שחקנה של ולנסיה אלברו נגרדו, מתקרב למידלסבורו. החלוץ ששיחק בעבר במנצ'סטר סיטי יגיע בהשאלה לעולה החדשה לפרמיירליג, שתוכל לרכוש אותו בסיום העונה תמורת 9 מיליון ליש"ט.

בנוסף גם בלם דורטמונד נבן סובוטיץ', עבר למידלסברו תמורת 8 מיליון ליש"ט וחוזה לארבע שנים ויעבור בדיקות רפואיות. 

קלאודיו ראניירי שזכה בעונה החולפת באליפות הפרמיירליג עם לסטר כנגד כל הסיכויים, יקבל מהנהלת הקבוצה בונוס וחוזהו יוארך בארבע שנים נוספות. שכרו יוכפל ל-70 אלף ליש"ט לשבוע. 


פרס לראניירי על האליפות כנגד כל הסיכויים (gettyimages)

דמיטרי פאייט הודיע לווסטהאם שהוא מתכוון להישאר בקבוצה. הפטישים חששו לאחרונה שהוא ירצה לעזוב אחרי ההצלחה בעונה החולפת וביורו עם צרפת, והציבה עליו תג מחיר של 50 מיליון ליש"ט. 

ווסטהאם וארסנל מעוניינות בקרלוס באקה ממילאן. מחירו 20 מיליון ליש"ט. 

יובנטוס דחתה הצעה של לייפציג, לרכוש ממנה את מריו למינה בסכום שנע בין 14 ל-17 מיליון יורו. הוא נרכש ממארסיי אחרי עונת השאלה ביובה. 

נאפולי רוצה לרכוש שלושה שחקנים של יובנטוס. הבלם דניאלה רוגאני, הקשר הארגנטיני רוברטו פאריירה וסטפנו סטורארו על הכוונת של התכולים. 


יעזוב את מילאנו אחרי עונה אחת? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי