קולומביה סיימה במקום ה-3 אחרי 0:1 על ארה"ב

באקה. דחק מקרוב בדרך למקום השלישי
באקה. דחק מקרוב בדרך למקום השלישי | צילום: AFP

קרלוס באקה (31) הכריע את המשחק לאחר צ'יפ נפלא מחאמס רודריגס

(גודל טקסט)

קולומביה נעצרה בחצי גמר הקופה אמריקה, אבל לפחות יכולה להתנחם בכך שנפרדה מהטורניר עם 0:1 על המארחת ארה"ב ובכך סיימה במקום השלישי.

היה זה משחק בין שתי נבחרות שסומנו כמועמדות מעולות לגמר שייערך הלילה (בין ראשון לשני, 02:50 בספורט2), אבל לא הצליחו לעצור את פיינליסטיות הקופה מהשנה שעברה וגם בחצי הגמר ביניהן רק דחיקה של קרלוס באקה מקו השער הכריעה את ההתמודדות לזכות הקולומביאנים.

המגן סנטיאגו אריאס קיבל צ'יפ נפלא מחאמס רודריגס, הוריד עם הראש ובדקה ה-31 סידר את השער היחיד במשחק לבאקה, שמצא את הרשת בפעם השנייה בקופה אמריקה סנטנריו וכבש את הראשון של נבחרתו בנוק-אאוט.

באקה. שער שהעניק את המקום השלישי לנבחרתו (AFP)

ארה"ב של יורגן קלינסמן ניסתה בכוחותיה האחרונים לאזן את המשחק ולכפות פנדלים, אולם יכולת מצוינת של השוער דויד אוספינה מנעה ספיגה. בדקות הסיום הורגשו הלחץ והעצבים בצד של ארה"ב וזה עלה בכרטיס אדום לבלם מייקל אורוזקו שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, אלא שגם אריאס, מבשל השער כאמור, דחף והותיר את קולומביה בעשרה שחקנים. 

האדומים שנשלפו כבר היו בשלב מאוחר מדי במשחק כדי להשפיע ובסופו של דבר חוגגים חאמס רודריגס וחבריו בקולומביה את המקום השלישי בקופה אמריקה, הישג השיא שלהם מאז 2001. הלילה הגמר הגדול בין ארגנטינה ומסי לצ'ילה.

אוספינה בטקס המדליות. הרבה בזכותו קולומביה סיימה שלישית (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי