קולמן: "לא אאמן את אנגליה. שואף להיות בליגת האלופות"

קולמן. בחר לעקוץ לפני חצי הגמר
קולמן. בחר לעקוץ לפני חצי הגמר | צילום: Gettyimages

מאמן נבחרת וויילס פסל על הסף את האפשרות שיעבור לשלושת האריות

(גודל טקסט)

יומיים לפני חצי הגמר הראשון בין וויילס ופורטוגל, חימם את האווירה מאמן הדרקונים, כריס קולמן, כשבראיון ל"מירור" בחר לעקוץ את האנגלים והצהיר: "אני לעולם לא אאמן את נבחרת אנגליה". 

 

קולמן הוא אחד מאבות ההצלחה של וויילס ביורו ועוד לפני ההצלחה הכבירה האריך את חוזהו בהתאחדות הוולשית. הוא משתכר בסך הכל 200 אלף ליש"ט לעונה וכעת, לאור ההישג ביורו בו הדרקונים טרם הודחו, יוכל די בקלות למצוא קבוצה שתעניק לו הזדמנות ותשלם בהתאם.

 

 

"אנגליה צריכה לחפש מישהו אחר, שישאירו אותי מחוץ לעסק. בכל הקשור לאימון נבחרות רציתי רק לאמן את וויילס והיא תהיה הנבחרת היחידה שאאמן", הבהיר קולמן.

 

קולמן. האריך חוזה, אך ישמח להתקדם (Gettyimages)

 

קריירת האימון של קולמן לא מרשימה מדי. הוא אימן בין היתר את פולהאם, קובנטרי, ריאל סוסיאדד ולאריסה היוונית, אבל לדבריו: "אחרי נבחרת וויילס אני מקווה לאמן או קבוצה שמשתתפת בליגת האלופות או בפרמייר-ליג. אלה שני מפעלים בהם משחקות הגדולות". 

ההתאחדות הוולשית התעשרה בזכות ההצלחה ביורו ב-15 מיליון ליש"ט ואם תגיע לגמר ביום ראשון הקרוב היא תרוויח 6.8 מיליון ליש"ט נוספים. קולמן, הצוות והשחקנים יקבלו בונוס של שליש מהרווח. 

 

הקשר אנדי קינג, שחקנה של סלטר שכבר עשה את הבלתי ייאמן וזכה באליפות עם לסטר (יחס של 1 ל-5,000), מקווה כעת להשלים סנסציה מטורפת באותה עונה ולזכות גם עם וויילס – שלפני אליפות אירופה קיבלה יחס של 1 ל-80. "כשהיינו בפורטוגל במחנה האימונים והגעתי אחרי הזכייה של לסטר, אמרתי לכולם שאפשר להצליח כמו לסטר וכולם צחקו עליי, אבל יש הרבה קווים דומים בין לסטר לוויילס. זו שנה משוגעת. הכל יכול לקרות בה. אנחנו צריכים להאמין בעצמנו נגד פורטוגל".

 

קינג. "שנה משוגעת. הכל יכול לקרות" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי