קונטה: אף אחד לא היה לצידי ולא תמך בי

קונטה שואג
קונטה שואג |

רגע אחרי שסיים את תפקידו באיטליה, המאמן הודה: "שקלתי להישאר"

(גודל טקסט)

לא ציפו ממנה להרבה לפני הטורניר אך ה"סקוודרה אזורה" הרשימה לאורך הטורניר ונפרדה ממנו אמש (שבת) בתום דו-קרב פנדלים מותח מול גרמניה עם 6:5.

 

אנטוניו קונטה סיים את תפקידו בנבחרת לאחר ששוב הטביע חותם אדיר והוא כבר בדרך לצ'לסי להתחיל את העבודה לקראת העונה החדשה אחרי שייקח קצת מנוחה.

 

 

רגע לפני הוא יצא בהתקפה נגד כולם: "אף אחד לא היה לצידי", הצהיר. "החלטתי לעזוב לפני כמה זמן. לא אכחיש שהיה רגע בו רציתי להמשיך, אבל היו אירועים שלא יכולתי להתעלם מהם. בכנות אף אחד לא תמך בי אפילו לא בתקשורת. הייתי צריך להילחם לבדי נגד כולם, אבל תמיד עבדתי עבור הנבחרת ולא עבורי".

 

קונטה המשיך את ההתקפה שלו והוציא החוצה הרבה תסכול על כך שמאמני הקבוצות לא שיתפו איתו פעולה ומחנה אימון בפברואר בוטל בגלל עובדה זאת. "היו אנשים שאהבו לעשות כותרות שליליות ולקבל רייטינג. אפילו גמר הגביע האיטלקי לא הוזז למועד מאוחר יותר וזה מנע משחקנים להתכונן ליורו. הנבחרת האיטלקית היא דבר חשוב. הגיע הזמן שיבינו זאת", ירה.

 

"אני צריך שבוע להתאושש מהאכזבה", אמר עם מבט לעבר העתיד בלונדון. "יצרנו משהו קסום עד להפסד עם גרמניה. אני מקווה שהבא אחרי ייקח את הירושה הזאת ויטפח אותה. זה היה משחק קשה בכל המובנים. סטפנו סטורארו נפצע כבר במחצית הראשונה והמשיך לשחק בצורה הרואית עד לסיום. לא בטוח שהיה לי מחליף בעמדה שלו. מה שהוכחנו הוא שאם יש רצון יש גם דרך".

 


שברון לב איטלקי (AFP)

 

על דו-קרב הפנדלים הוסיף: "היינו בדרך לניצחון, אבל גרמניה נבחרת חזקה מאוד מנטלית. הם לא נשברו גם במצב הזה. לעולם לא אפסיק להודות ל-23 השחקנים וכל הצוות הנפלא שלי על יורו מדהים. אני משאיר לג'אמפיירו ונטורה נבחרת שיש לה בסיס להצלחה".

 

עיתוני איטליה פרגנו ל"אזורי". "תודה" היתה הכותרת ב"טוטו ספורט".  העיתון "קוריירה דלו ספורט: "איטליה הגדולה". ה"גאזטה דלו ספורט" הראה את ג'יג'י בופון כורע מובס.

 

השוער ג'יג'י בופון שעתיד להמשיך לקמפיין מוקדמות המונדיאל אמר: "שיחקנו עד לסיום כמו גברים. הראנו ערכים, אירגון וטקטיקה וקיבלנו מחמאות מקונטה".

 


"שיחקנו כמו גברים", בופון בעוד רגע גדול (AFP)

 

סטפנו סטורארו מיובנטוס שהחליף את דניאלה דה רוסי הפצוע" "נפצעתי בברך במחצית הראשונה. אנחנו עוזבים בראש מורם ואין לנו על מה להצטער חוץ מההפסד בפנדלים".

 

"אף אחד לא יזכור אותנו, כי זוכרים רק את המנצחים ושום דבר מהטוב שהראנו בטורניר לא יישאר. הפסד אכזרי בפנדלים. אף אחד לא יכול לנחם אותי, אבל נהנינו מהטורניר והיחד שלנו", סיכם אנדראה ברצאלי הוותיק.

 

חברו ליובה לאונרדו בונוצ'י לא הסתיר בסיום את הדמעות: "הלכנו עקב בצד אגודל בטורניר הזה. אמרנו בתחילת הטורניר שאם נודח נעשה זאת רק בראש מורם. זה כואב להפסיד, אבל היינו גברים מיו"ר ההתאחדות ועד אחרון השחקנים והמאמן".

 


קונטה מתדרך, לא שמר בבטן (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי