קוקה: מגיעים לנצח כל משחק, אין דרך אחרת

קוקה במסעת. לה רוחה תצטרך להתעלות
קוקה במסעת. לה רוחה תצטרך להתעלות |

הקשר התייחס למפגש שמינית הגמר מול איטליה: "נצטרך להתעלות מולם"

(גודל טקסט)

ספרד יודעת שאיבוד הפסגה בשלב הבתים ביורו כנראה עלה לה בהגרלה הקשה מכל, מול נבחרת איטליה שגברה על בלגיה במאבק על ראשות הבית, וגם הקשר קוקה יודע זאת.

"צפיתי בגמר היורו האחרון בטלוויזיה ונהניתי מאוד מאיך ששיחקנו", סיפר קשר לה רוחה ואתלטיקו מדריד, שעד כה שיחק ביורו רק פעם אחת כמחליף, 19 דקות מול טורקיה, אך תורגל אתמול באימון לצד אנדרס אינייסטה ועשוי לפתוח מול איטליה ביום שני בערב (19:00, ישיר בספורט1).

"אנחנו יודעים כיצד לשחק נגד איטליה, אנחנו לומדים אותם. אם אני אשחק? זו החלטה של המאמן. אנחנו תמיד מגיעים כדי לנצח, זו הדרך היחידה שאנחנו מכירים, אבל אין פייבוריטית במשחק בין כאלה נבחרות. נצטרך להתעלות ולתת תצוגה כדי לנצח".

קוקה עולה מהספסל להופעתו היחידה. יפתח מול האזורי? (AFP)

כשנשאל קוקה פעם נוספת על כך שהוא ממעט לשחק, השיב: "המאמן חשב שאין סיבה לשנות את ההרכב כי הנבחרת שיחקה טוב. אלו שלא משחקים עדיין נותנים ככל שביכולתם כדי לעזור".

בספרד דווח כי ויסנטה דל בוסקה שוקל לשנות לא רק את ההרכב הפותח מול איטליה, אלא גם את המערך. לה רוחה עשויה לשחק בשיטת 3-5-2, כך שאלברו מוראטה יוסט לכנף שמאל ובחוד יפתח אריץ אדוריס.

המטרה היא לפתח את מרכז ההגנה הקשוח של איטליה, ה-BBC של אנדראה ברצאלי, לאונדו בונוצ'י וג'יורג'יו קייליני. כמובן שמדובר בהמשך ישיר לאפשרות שקוקה יפתח, כך שהוא יוכל לסייע לאינייסטה ולסרחיו בוסקטס האחורי יותר לשמור על מרכז השדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי