קחו בחשבון: סטארידג' שלח את ליברפול לרבע

| צילום: Gettyimages

החלוץ עלה ב-11 של קלופ וניצח 1:2 את טוטנהאם. 0:2 לארסנל על רדינג

(גודל טקסט)

חמישה מתוך שמונת משחקי שמינית גמר גביע הליגה התקיימו, ולא נרשמו הפתעות. במשחק המרכזי טוטנהאם מתחה את ליברפול אך לבסוף הפסידה 2:1 והודחה. גם ארסנל עשתה את המוטל עליה עם 0:2 על רדינג.

 

יורגן קלופ העניק מנוחה לשחקניו הבולטים ועלה ללא פיליפה קוטיניו, רוברטו פירמינו, ג'יימס מילנר, ג'ורסן הנדרסון, ג'ואל מאטיפ ודיאן לוברן. מי שהצליח לנצל זאת הוא דניאל סטארידג', שזכה לקרדיט מהגרמני וגמל לו עם צמד. גם התרנגולים עלו בהרכב שחסר את הארי קיין וטובי אלדרווירלד הפצועים וכריסטיאן אריקסן, הוגו לוריס, קייל ווקר, סון יונג-מין ואחרים שזכו למנוחה. מוסא סיסוקו המאכזב לא שיחק בשל הרחקה.

סטארידג' כובש (gettyimages)

ליברפול עלתה על לוח התוצאות בדקה התשיעית. גרואיץ' חטף כדור ופרץ נפלא, הכניס מסירת עומק והשאיר את סטארידג' באחד על אחד מול וורם. החלוץ לא התבלבל ודחק פנימה. השער השני נכבש בדקה ה-64 בסיומה של התקפה מושלמת, בסיומה ויינאלדום מצא בכדור עומק מושלם את סטארידג', שלא נתפס בנבדל ודהר כל הדרך לשני שלו ושל קבוצתו. התרנגולים חזרו למשחק בדקה ה-76, כאשר וינסנט יאנסן כבש בפנדל אחרי שלוקאס הכשיל ברחבה את אריק לאמלה.

גם ארסנל עלתה לרבע הגמר למרות הרכב חסר. ארסן ונגר השאיר את תיאו וולקוט על הספסל ושלח ליציע את אלכסיס סאנצ'ס, מסוט אוזיל, לורן קוסיילני ופטר. מי שניצל את ההזדמנות הוא אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, שעם צמד קבע 0:2 קליל.

 

חגיגה גדולה בניוקאסל. מיטרוביץ' והחברים (gettyimages)

 

קבוצה נוספת שעלתה לרבע הגמר היא ניוקאסל, שבאופן כללי נמצאת בכושר מצוין ובדרך הבטוחה חזרה לפריימר-ליג. 50,000 איש מילאו את סט.ג'יימס פארק וראו את המגפייס טוחנים 0:6 את פרסטון נורת' אנד. אלכסנדר מיטרוביץ', שלא זוכה לקרדיט רב בליגה בשל העובדה שדוייט גייל לא מפסיק לכבוש, פתח בהרכב וכבש פעמיים. מוחמד דיאמה כבש לראשונה במדי הזברה ועשה זאת פעמיים, איוסה פרס הוסיף עוד שער ופנדל מוצלח של מאט ריצ'י חתם את התוצאה המוחצת ושלח את רפא בניטס למרחק של שני משחקים בלבד מוומבלי.

תוצאות נוספות: בריסטול – האל 2:1, לידס – נוריץ' 2:2, 2:3 בפנדלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי