קיין: ברור שאני מודאג, אנחנו רוצים לזכות בתואר

קיין. מחזיק אצבעות לקדושים
קיין. מחזיק אצבעות לקדושים |

טוטנהאם התאכזבה מהתיקו בליברפול, אך לפחות החלוץ התנחם בשבירת שיא מועדון

(גודל טקסט)

טוטנהאם שבה ללונדון עם טעם מר בפה אחרי 1:1 באנפילד נגד ליברפול. אמנם הארי קיין כבש שער נפלא והעלה את מאזנו ל-22 העונה בפרמיירליג, שיא כיבושים של שחקן התרנגולים בפרמיירליג, אך הלונדונים איבדו נקודות יקרות במאבק האליפות ואפשרו ללסטר להגדיל את ההפרש בפסגה לשבע נקודות הפרש, אם ינצחו היום את סאות'המפטון (15:30 בספורט1 וב-HD).

קיין, שהשווה את התוצאה בזכות סיבוב ושלם ובעיטה מהמקום, אמר בסיום: "אנחנו מאוכזבים. רצינו לנצח ולהמשיך לרדוף אחרי המוליכה. במצב של 1:0 לחובתנו נתנו עבודה והשוונו, רק חבל שלא הצלחנו להבקיע שער ניצחון. ברור שאני מודאג מהתוצאה, כי אנחנו נלחמים על התואר. מקווה שסאות'המפטון תעשה את העבודה בשבילנו".

 

 

קיין עבר את טדי שרינגהאם וגארת' בייל שהבקיעו 21 שערים לעונה בטוטנהאם. על השיא שלו אמר: "זה הישג ענק ואני גאה בו. כחלוץ אתה רוצה לכבוש שערים בכל משחק בו אתה משחק, אבל ההרגשה טובה יותר כשאתה משיג שלוש נקודות". 

 

קלופ עם קיין בסיום. תיקו נוסף בין הצדדים (Gettyimages)

 

מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו: "ללסטר יש משחק קשה, נותרו שישה משחקים עם פער של ארבע נקודות וכל מה שנשאר לנו זה להאמין. מגיע ללסטר להישאר במקום בו היא נמצאת, אבל בכדורגל הכל יכול לקרות".

 

בליברפול מנגד, החלוץ דניאל סטארידג' שוב הוחלף במחצית השנייה והתעמת מילולית עם אוהד שעמד מאחורי הספסל. יורגן קלופ הגן על פליפה קוטיניו שקיבל כרטיס צהוב על צלילה: "השופט היה צריך לתת בעיטה חופשית ואם החליט לא לתת זה היה מתקבל, אבל גם לא בעיטה וגם צהוב? קוטיניו הוא גאון, אבל אני לא רוצה לציין שחקנים בודדים, כי כדורגל הוא משחק קבוצתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי