קלינסמן: "אנחנו רעבים", דמפסי: "יהיה קשה מאוד"

הפעם אין תירוצים. ידלין
הפעם אין תירוצים. ידלין |

ארה"ב מתכוננת לקוסטה ריקה (2:55, ספורט1), ומחפשת ניצחון ראשון בקופה

(גודל טקסט)

יורגן קלינסמן ונבחרת ארצות הברית בלחץ לקראת המשחק הלילה בסיבוב השני של הקופה אמריקה נגד קוסטה ריקה (2:55, שידור ישיר בספורט1). בפעם האחרונה בה שתי הנבחרות נפגשו ניצחו הקוסטה ריקנים 0:1 משער של ג'ואל קמפבל. 

לאחר ההפסד 2:0 לקולומביה במשחק הפתיחה, נשמעה ביקורת על קלינסמן שהבטיח מהפכה בכדורגל המקומי ולא ממש מקיים. המאמן יודע שהפעם לא יהיה מקום לתירוצים וכל תוצאה מלבד ניצחון תסבך את האמריקאים. "הם נבחרת טובה, אבל בבית אנחנו צריכים לנצח ואין לי חששות", אמר קלינסמן. "הפסדנו לקולומביה כי היא אחת הנבחרות הטובות בעולם, לשחקנים שלי יש צמא ורעב לנצח".

גם קשר סיאטל סונדרס קלינט דמפסי, מודע לאתגר: "אנחנו עם הגב לקיר, זה הולך להיות משחק קשה מאוד, כי הם גם רוצים את הנקודות כדי להבטיח עלייה. חייבים לנצח כדי להישאר בחיים".

מן העבר השני, קוסטה ריקה שסיימה בתיקו 0:0 עם פראגוואי במשחק הראשון תחפש ניצחון בכדי להתקרב לשלב הבא. "גם עבורנו זה משחק של להיות או לחדול, נעשה הכל כדי להשיג את שלוש הנקודות", אמר המאמן אוסקר ראמירס. גם הבלם סלסו בורחס התייחס ליריבה ואמר: "אנחנו לא יכולים לזלזל בארה"ב רק בגלל שהם הפסידו במשחק הקודם. חשוב שנשלוט במשחק". הטיקוס יחסרו את הבלם קנדל ווטסון שהורחק בסיום המשחק הקודם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי