ראקיטיץ': גם לפורטוגלים אין מושג איך הם הבקיעו

מודריץ' מתקשה לעצור את הדמעות בלאנס
מודריץ' מתקשה לעצור את הדמעות בלאנס | צילום: AFP

הקרואטים מתקשים לעכל את העובדה כי עפו בהארכה. מודריץ' פרץ בבכי

(גודל טקסט)

קרואטיה מרוסקת אחרי שנכנעה 1:0 לפורטוגל בשמינית גמר היורו ועפה הביתה. האדומים-לבנים סומנו בתור הסוס השחור של יורו 2016, או ההפתעה הנעימה ביותר אם תרצו, אך בדקה ה-117 בהארכה – לאחר משחק שלם ללא בעיטה למסגרת – נגיחה של פרישיץ' לקורה הפכה למתפרצת פורטוגלית ושער של ריקרדו קווארסמה שניפץ להם את החלום.

צמד הכוכבים בקישור, לוקה מודריץ' ואיבן ראקיטיץ', התעקשו בסיום שנבחרתם יותר והיא זו שראויה לפגוש בשלב הבא את פולין, הגרלה די נוחה על הנייר שמקרבת עד מאוד את הסלסאו לחצי הגמר.

"אפילו לפורטוגל אין מושג איך הם הצליחו לכבוש", הבהיר ראקיטיץ', קשר ברצלונה, "אם תשאל אותם את זה, הם כנראה לא ידעו לענות לך איך הם עשו את זה. 

ראקיטיץ'. גם הפורטוגלים לא יוכלו להסביר (Gettyimages)

"אומרים שכדורגל זה המשחק הכי יפה בעולם, אבל לפעמים זה המשחק הכי מטומטם שיש. זה לא ייתכן שהקבוצה היותר טובה עפה מהטורניר", הוסיף הקשר המתוסכל. "שיחקנו מצוין לכל אורך הטורניר ואני פשוט לא מאמין שאנחנו חוזרים הביתה".

גם לוקה מודריץ', שפרץ בבכי על כר הדשא לאחר שריקת הסיום, הבהיר כי נעשה אי צדק: "כולם מסכימים שהנבחרת הטובה יותר הלכה הביתה. הגיע לנו לצאת עם משהו. היינו דומיננטיים, יצרנו מצבים והם פשוט הבקיעו במתפרצת".

Luka Modric and Cristiano Ronaldo after the match! pic.twitter.com/wBN8WC5Tdz

— GeniusFootball (@GeniusFootball) June 26, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי