ראשפורד כבש באנגליה

רוני אחרי השער שלו
רוני אחרי השער שלו | צילום: AFP

חלוץ יונייטד הרשים ב-1:2 על אוסטרליה, רוני הכפיל. סטרלינג בישל לשניהם

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה גברה הערב (שישי) 1:2 על נבחרת אוסטרליה במשחק הכנה ליורו באצטדיון האור בסנדרלנד.

 

ז'וזה מוריניו רק מונה לתפקיד מנג'ר מנצ'סטר יונייטד וישמח לנוכח הבשורה שחלוציו כבשו. מי שאמון על הבישולים הוא דווקא חלוץ היריבה העירונית, ראחים סטרלינג שהראה ניצוצות.

 

 

סטרלינג בישל כבר בדקה ה-3 לילד הפלא של יונייטד, מרכוס ראשפורד שכבר בבכורה שלו בנבחרת ונתן לרוי הודג'סון ואולי גם למוריניו חומר למחשבה.

 

האנגלים שלטו כמעט ללא עוררין אך את השני כבשו בדקה ה-55 כששוב סטרלינג בישל והפעם המחליף וויין רוני ירה לרשת את ה-52 שלו במדים הלאומיים. הודג'סון המשי לבחון ושלח למערכה את אריק דייר מטוטנהאם אך זה ענה לו דווקא בדקה עצמי שהחזיר מעט את הסוקרוז הסימפטיים לעניינים.

 

לקחת מהמשחק הזה אי אפשר הרבה, אך הודג'סון לבטח נהנה לראות את סטרלינג בכושר וגם את הילד ראשפורד מתאקלם היטב בבמה של הגדולים. בחמישי מחכה לו פורטוגל.

 


ראשפורד מתחמם, בכורה לילד הפלא (AFP)

 

הרכבים

אנגליה: פרייזר פורסטר (טום היתון, 87), נתניאל קליין, ג'ון סטונס, כריס סמולינג (אריק דייר, 73), ראיין ברטנראנד, דני דרינקווטר, ג'ורדן הנדרסון, ג'ק ווילשייר (ג'יימס מילנר, 46), אדם ללאנה (וויין רוני, 46), ראחים סטרלינג (אנדרוס טאונסנד, 77), מרכוס ראשפורד (רוס בארקלי, 63).

 

אוסטרליה: מתיו ראיין, ג'וש ריסדון (מילוש דגנק, 74), ביילי רייט, מילה ידינק, בראד סמית', מארק מיליגאן, ארון מוי, מאסימו לונגו (כריס איקונומידיס, 58), תום רוגיץ' (טומי יוריץ', 749, רובי קרוזה, ג'יימי מקלארן (מאט מקאיי, 58).

 

מהלך המשחק

דקה 3

0:1 לאנגליה – איזו פתיחה חלומית לראשפורד. סטרלינג החליף עימו מסירות, הילד בן ה-18 קיבל וירה מחמישה מטרים לרשת. שער בכורה בהופעת הבכורה.


ראשפורד, בכורה חלומית (AFP)

דקה 30

החמצה גדולה של ללאנה. ראיין ברטראנד פרץ נהדר בשמאל העביר למרכוס ראשפורד שהכניס טוב לקשר ליברפול שמקרוב בעט לגופו של מת'יו ראיין.

דקה 55

0:2 לאנגליה! הנדרסון הוציא מתפרצת לעבר סטרלינג שמצא נהדר את רוני שמ-18 מטרים ירה טיל לרשת הגבוהה, שער יפה.


יש לו סיבה לחייך (AFP)

דקה 61

עוד מהלך נהדר של האנגלים. סטרלינג העביר בעקב לרוני שמצא את ראשפורד, החלוץ הצעיר העביר רוחב ורוני מקרוב לא פגש טוב את הכדור שיצא החוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי