ראשפורד עשוי להחליף ביורו את סטארידג'

לא מפסיק להיפצע. סטארידג'
לא מפסיק להיפצע. סטארידג' | צילום: Gettyimages

חלוץ ליברפול ואנגליה סובל מכאבים בירך, הכוכב הצעיר של יונייטד בהיכון

(גודל טקסט)

דניאל סטארידג' לא זוכה לנחת. חלוץ ליבפול ונבחרת אנגליה שוב נפצע, צפוי להיעדר ממשחק הידידות של שלושת האריות מול אוסטרליה ולא ברור אם יוכל לעמוד לרשותו של רוי הודג'סון ביורו.

 

מרכוס ראשפורד הצעיר ממנצ'סטר יונייטד כבר מוזכר כמחליף אפשרי בסגל ליורו 2016 למרות שעוד לא רשם אפילו דקה במדי הנבחרת, ואמור לערוך הופעת בכורה מחר מול אוסטרליה (שישי, 21:35, שידור ישיר בספורט1).

 

 

סטארידג' התלונן על פציעה בירך בסיום אימון הנבחרת, ולפי הידיעות רוי הודג'סון אמר לו שהוא מתכוון להחליף אותו במרכוס ראשפורד אם לא יתאושש בזמן. כידוע, יורגן קלופ, מנג'ר ליברפול, מתח העונה ביקורת על סטארידג' מכיוון שלטענתו הוא מתלונן על כל כאב וטען כי עליו ללמוד לעשות את ההבדל בין פציעות רגילות ורציניות. בנבחרת יש חוסר שביעות רצון מהפציעה של החלוץ, שאתמול עבד באולם סגור בעוד כל הנבחרת התאמנה בגשם באקדמיה של מנצ'סטר סיטי. 

הודג'סון חושש לקחת את סטארידג' ליורו כדי לא להסתכן בהבאת שחקן שלא יוכל לשחק ובקרב הנבחרת יש תמיכה בראשפורד, בטענה שהוא יכול להיות קלף מנצח. לראשונה במשחק נגד אוסטרליה כל הסגל המלא יעמוד לרשות הודג'סון אחרי ששחקני ליברפול ומנצ'סטר יונייטד נעדרו מהניצחון על טורקיה (1:2).

ראשפורד מול פאלאס. התאושש ומתוכנן להופעת בכורה מחר (AFP)

יחד עם זאת, הודג'סון יעלה בהרכב ניסיוני גם נגד הסוקרוז כדי לבחון שחקנים שהוא שוקל לקחת. אחרי המשחק ינופו שלושה שחקנים וייקבע הסגל הסופי לאליפות בצרפת, כאשר ניפוי של סטארידג' על חשבון ראשפורד יהיה מפתיע במיוחד.

ראשפורד עצמו נפצע בברכו והוחלף בגמר הגביע נגד קריסטל פאלאס, אבל בדיקות אישרו שמדובר רק במכה חזקה. רק אתמול הוא התאמן לראשונה עם כל שחקני הנבחרת. הודג'סון אמר כמה פעמים שראשפורד יכול להיות החלוץ הכי טוב של אנגליה. 

 

סטארידג' שסבל בשנתיים האחרונות מפציעות רבות חזר לשחק בנבחרת העונה אחרי היעדרות של 573 ימים. וארדי לא ישחק נגד אוסטרליה אחרי שהתחתן שלשום. כרגע הארי קיין הוא החלוץ המוביל של הנבחרת ונראה כי הוא ישתף פעולה בהרכב במשחקי יורו 2016 עם ג'יימי וארדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי