רונאלדו החמיץ פנדל, 0:0 מאכזב בין פורטוגל לאוסטריה

משחק מתסכל. רונאלדו
משחק מתסכל. רונאלדו | צילום: GettyImages

כריסטיאנו דיבר על זכיה ביורו, אבל בינתיים מתקשה שוב לעמוד בציפיות. הפעם הוא שלח כדור לקורה בדקה ה-79 ואיבד 2 נקודות

(גודל טקסט)

גם במשחק השני בטורניר פורטוגל וכריסטיאנו רונאלדו לא הצליחו להשיג ניצחון ראשון כאשר סיימו ב-0:0 מאכזב עם אוסטריה.

 

 

כמו תמיד, גם הפעם הפוקוס היה על רונאלדו. אמנם הוא שבר את שיא ההופעות של פיגו בסלסאו (128), אבל CR7 יעדיף לשכוח את ההתמודדות הזו כמה שיותר מהר.

 

 

פעם אחר פעם הכוכב של ריאל הגיע להזדמנות, ופעם אחר פעם כשל להכניע את רוברט אלמר בין הקורות. השיא (השלילי) הגיע בדקה ה-79 כאשר רונאלדו בעט מהנקודה הלבנה אל הקורה.

 

שום דבר לא הלך לו. רונאלדו (GettyImages)

 

גם השחקנים המשלימים של פורטוגל לא התעלו. נאני הגיע לכמה מצבים טובים, אבל שוב אלמר והקורה היו שם כדי לעצור אותו. בצד השני, אוסטריה הייתה נחותה אבל יכולה הייתה לכבוש. מרטין הרניק ודויד אלאבה היו קרובים, אבל הסתפקו בנקודה ראשונה בטורניר.

 

אז אחרי שני מחזורים, פורטוגל עם שתי נקודות בלבד ורונאלדו בלי אף שער. אך הטורניר שלהם עדיין לא נגמר, ניצחון במחזור האחרון על הונגריה יעלה את הסלסאו בפעם השביעית ברצף לשלב הנוק אאוט של אליפות אירופה. אבל לפי היכולת שלה עד עכשיו, היא ממש לא יכולה לבנות על שלוש נקודות במשחק הבא.

 

הפורטוגלים מאוכזבים, אבל עדיין לא הודחו (GettyImages)

 

עדיין יכול לעלות. פפה (AFP)

 

כאב ראש אחד גדול. סנטוס (AFP) 

 

הרכבים:

פורטוגל: רוי פטריסיו; פפה, רפאל גררו, ריקארדו קראבליו, כריסטיאנו רונאלדו, ז'ואאו מוטיניו, וייריניה, וויליאם קראבליו, אנדרה גומש (אדר 84), נאני (רפא סילבה 89), ריקארדו קווארסמה (ז'ואאו מאריו 71).

 

אוסטריה: רוברט אלמר; פלוריאן קליין, סבסטיאן פרודל, מרטין הינטרגר, כריסטיאן פוקס; סטפן אילסנקר (קווין ווימר 87), ג'וליאן באומגרטלינגר, מרטין הרניק, מארקו ארנאטוביץ', דויד אלאבה (אלסנדרו שף 65); מארסל סאביצר.

 

מהלך המשחק:

דקה 3

הזדמנות לאוסטריה: הלבנים תוקפים, סאביצר מגביה טוב לרחבה, הרניק מגיע אבל מארבעה מטרים נוגח לא מדויק. הזדמנות מצוינת.

דקה 12

הזדמנות לפורטוגל: נאני מעביר לפרודל בין הרגליים, חודר לרחבה אבל אלמר יוצא טוב ומונע ממנו לכבוש. וייריניה משתלט על הריבאונד ובועט מ-20 מטרים, אבל השוער שוב במקום והודף לקרן.


כמעט השלים מהלך גדול, נאני (AFP)

דקה 22

הזדמנות לפורטוגל: אחרי חילופי מסירות באגף שמאל, רפאל גררו משתחרר ומכניס כדור מצוין לרחבה. רונאלדו עושה תנועה טובה ובועט בנגיעה הראשונה, הכדור שטוח וחזק אבל לא מדויק.


גם הוא מאוכזב (GettyImages)

דקה 29

הזדמנות לפורטוגל: קרן קצרה של הסלסאו מסתיימת בהרבה לרחבה, נאני חופשי לגמרי ועולה טוב, אבל משבעה מטרים נוגח לקורה.


כל כך קרוב (GettyImages)

דקה 37

הזדמנות לפורטוגל: עוד קרן לסלאו, שוב קצרה. קווארסמה מנסה להכניס, הכדור נהדף אליו והפעם הוא מוצא את רונאלדו ברחבה. CR7 מנסה בסיבוב, אבל משחרר בעיטה חלשה ואלמר לוקח.


שוב קרוב, שוב מחמיץ (GettyImages)

דקה 40

הזדמנות לאוסטריה: פפה מכשיל את אלאבה מעט מחוץ לרחבה, קרוב לקו השער. אלאבה גם לוקח את הבעיטה, מסובב יפה לפינה הרחוקה, אבל וייריניה מרחיק ברגע האחרון.

דקה 46

הזדמנות לאוסטריה: אילסנקר מתקדם לעבר השער ובועט מ-28 מטרים שטוח לפינה, פטריסיו מזנק טוב והודף.

דקה 55

הזדמנות כפולה לפורטוגל ורונאלדו: CR7 מנסה לבעוט ברגל שמאל מ-18 מטרים, הכדור שטוח לפינה אבל אלמר מזנק בזמן והודף. קרן לפורטוגל שמגיעה, כמובן, לרונאלדו שעולה גבוה ונוגח טוב, אבל שוב אלמר במקום.

דקה 65

הזדמנות לפורטוגל: רונאלדו מנסה עוד בעיטה חופשית, הפעם מ-25 מטרים. בניגוד לניסיונות הקודמים, הפעם הבעיטה עוברת את החומה אך קצת גבוהה מדי. אלמר צופה בכדור עובר מעל המשקוף.

דקה 79

רונאלדו מחמיץ פנדל: גררו מכניס כדור רוחב מצוין לרחבה, הינטרגר תופס את רונאלדו ומכשיל אותו. השופט לא מהסס ומצביע על הנקודה. CR7 לוקח אחריות, אבל בועט לקורה.

דקה 85

שער של רונאלדו נפסל: כדור חופשי של הסלסאו, רונאלדו חופשי ברחבה ונוגח טוב לפינה ופנימה. אבל הוא בנבדל של שני מטר, והשער נפסל בצדק.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי