רונאלדו: היורו יחייך אלינו, הראנו שאנחנו מוכנים

רונאלדו בטירוף
רונאלדו בטירוף | צילום: AFP

כוכב פורטוגל אחרי ה-0:7 על אסטוניה. סנטוס: "כולם ראו שקווארסמה בכושר"

(גודל טקסט)

"היורו יחייך אלינו", הצהיר כריסטיאנו רונאלדו אחרי שכבש צמד ב-0:7 המרשים של פורטוגל על אסטוניה במשחק ההכנה האחרון לפני פתיחת היורו. פורטוגל ניצחה רק לפני שש שנים בתוצאה כזאת את צפון קוריאה.

 

"התוצאה הגבוהה אולי בגלל שהיריבה היתה חלשה, אבל הנבחרת הראתה שהיא עובדת מצוין עם מוטיביציה וכיף. אני לא יכול להבטיח דבר, אבל אנחנו מקווים לזכות בטורניר ונעשה זאת צעד אחר צעד לקראת המטרה. כבשנו שבעה שערים וצריך לברך על כך", ציין הכוכב הגדול של הסלסאו.

 

 

רונאלדו הוסיף: "זה היה משחק ידידות ולא אומר דבר. צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע, אבל הראנו שאנחנו מוכנים בכל מיני מובנים כמו כושר גופני".

 

"יש לי תמיד מוטיבציה גבוהה להצליח אם זה בקבוצה או בנבחרת. אנחנו שבוע לפני המשחק הראשון שלנו ואני בטוח שהכושר שלי ישתפר אחרי שחזרתי מחופשה. השחקנים שלנו מלאי מוטיבציה ורבים מהם יעשו את הבכורה בטורניר כזה. הדבר החשוב כעת הוא לעלות מהבית המוקדם ואז נראה מה הלאה", סיכם.

 


תגיע עם ביטחון ליורו (AFP)

 

מי שגנב את ההצגה היה ריקארדו קווארסמה. הפורטוגלים היו מודאגים שאין להם חלוץ ברמה גבוהה בחוד, אבל קווארסמה כבש צמד ובישל שלושה שערים (אחד מהם עם החלק החיצון) וקיבל את הציון 9 הגבוה בעיתון "או ז'וגו" הפורטוגלי לעומת 7 לרונאלדו.

 

"ראיתי אותו משחק כמה פעמים בטורקיה ולא היתה לו שום בעיה ועכשיו כולם רואים שצדקתי", עקץ המאמן פרננדו סנטוס.

 

סנטוס פתח בהרכב שעשוי להיות הפותח ביורו. המגן של לוריין רפאל גררו, והקשרים ז'ואאו מריו ואנדרה גומס קיבלו קרדיט. רק שאלה אחת נשארה פתוחה מי יהיה המגןהימני, סדריק סוארס מסאות'המפטון שפתח או שמא יהיה זה וייריניה.

 


קווארסמה, השתיק את כל המבקרים (AFP)

 

"בואו נשאר עם הרגליים על הקרקע. הפייבוריטיות שלי לזכות ביורו הן גרמניה, ספרד וצרפת. מה שחשוב שיש לנו נבחרת טובה עם 23 שחקנים מוכשרים שיכולים לשאוף להישג טוב. אני מרוצה מהעובדה שרונאלדו ופפה חזרו מחופשה ומראש החלטנו לתת להם 45 דקות או קצת יותר והם שיחקו טוב. ניצחון 0:7 חשוב לפעמים לביטחון ויש עכשיו הרגשה של נבחרת פנטסטית, אבל יש עוד דברים לתקן", סיכם המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי