רוני וקיין יחזרו להרכב. אנגליה נגד הנאחס

|

22:00: האנגלים רוצים לעבור מפגש נוק-אאוט, הקפטן ישוב ל-11. איסלנד תדהים?

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה אמנם סיימה רק במקום השני בבית ב', אבל המזל בכל זאת שיחק לצידה, כי בשמינית הגמר היא תקבל מפגש עם איסלנד הצנועה (שני, 22:00, שידור ישיר בספורט1 ו-HD) – מפגש שבו היא יכולה וצריכה לשבור את הנאחס.

מאז מונדיאל 2006, אז גברה 0:1 על אקוואדור, אנגליה לא עברה מאבק בשלב הנוק-אאוט ומול האיסלנדים החביבים יש לה הזדמנות מצוינת לעשות זאת. רוי הודג'סון מתכנן מהפכה בהרכב לקראת המשחק הגורלי, כאשר וויין רוני, הארי קיין, דני רוז, קייל ווקר ודלה עלי צפויים לפתוח.

"התוצאה במשחק תהיה משמעותית מאוד מבחינה אישית, אבל עוד יותר עבור הנבחרת והמדינה", הדגיש הודג'סון במסיבת העיתונאים והוסיף: "אנחנו רוצים להישאר בטורניר, אנחנו טובים מספיק, אבל אנחנו מוכרחים להשיג את התוצאה הרצויה".


קיין, צפוי לחזור להתקפה (gettyimages)

מאמן נבחרת שלושת האריות מודע לעובדה ששחקניו יעלו לכר הדשא בניס כפייבוריטים ברורים: "אנחנו צריכים לקבל את התואר הזה ולהבין שאיסלנד היא האנדרדוג, אבל זה בכל מקרה יהיה משחק קשה מאוד. איסלנד היא נבחרת שקשה להכניע".

מנגד, אחרי שהדהימה את אירופה וסיימה במקום השני בבית שכלל גם את פורטוגל, איסלנד לא רוצה להתעורר מהחלום ומקווה להמם גם את האנגלים. "השחקנים מצפים בקוצר רוח למשחק. אנחנו רוצים לקחת עוד צעד אחד קדימה", סיפר המאמן לארס לאגרבק.


איסלנד תמשיך להדהים? (gettyimages)

המשחק בשמינית הגמר יהיה המפגש הרשמי הראשון בין שתי הנבחרות. ב-2004 הן נפגשו במסגרת משחק ידידות, ואז אנגליה הביסה את איסלנד 1:6 בזכות צמד של וויין רוני. המנצחת בניס תסדר לעצמה דייט עם המארחת צרפת ברבע הגמר.

הרכבים משוערים

אנגליה: ג'ו הארט; קייל ווקר, כריס סמולינג, גארי קייהיל, דני רוס; אריק דייר, וויין רוני, דלה עלי, אדם לאלאנה; הארי קיין, דניאל סטארידג'.

איסלנד: האנס האלדורסון; בירקיר סייברסון, קארי ארנסון, רגנאר סיגורדסון, ארי סקולאסון; יוהאן גודמונדסון, ארון גונארסון, גילפי סיגורדסון, בירקיר ביארנסון; יון בודבארסון, קולביין סיגטורסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי