רוני שב לסגל. ביליץ': "מקווה שהוא לא ישחק"

שיחק בקבוצת המילואים. רוני
שיחק בקבוצת המילואים. רוני |

הערב: כוכב יונייטד לא יפתח במשחק החוזר ברבע גמר הגביע נגד ווסטהאם

(גודל טקסט)

היום יכול להיות היום הגורלי בקריירה של לואי ואן חאל כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד, שיזכה להזדמנות האחרונה לזכות בתואר באולד טראפורד. השדים האדומים ייצאו למשחק החוזר במסגרת רבע גמר הגביע האנגלי (20:50, שידור ישיר בספורט1), אחרי שהמשחק הראשון ביניהן הסתיים ב-1:1. המנצחת תשחק בחצי הגמר נגד אברטון ב-23 באפריל, כשבהתמודדות המקבילה ייפגשו ווטפורד וקריסטל פאלאס.

 

הפער בין יונייטד שבמקום החמישי לבין יריבתה העירונית סיטי, שנמצאת במקום הרביעי, עומד על ארבע נקודות, והסיכויים לזכות בכרטיס לליגת האלופות נמוכים. אם השדים האדומים יודחו גם מהגביע העונה תוכתר באופן רשמי ככישלון. ואן חאל סבור שהוא עדיין יכול לסיים בין ארבע הראשונות, אולם בשל העובדה שהסיכויים לכך נמוכים ההנהלה צפויה לפטר אותו אם לא ינצח את המשחק הערב ויסיים את העונה בכישלון.

 

 

ההולנדי לא יכול להרשות לעצמו להפסיד, אבל מול ווסטהאם שנמצאת נקודה בודדת מתחת האדומים ומשחקת כדורגל יפה בהרבה המשימה צפויה להיות קשה במיוחד. באנגליה כבר מתפרסמות ידיעות לפיהן האווירה בחדר ההלבשה לא טובה, ובשיחות פנימיות השחקנים מאשימים את ואן חאל בכישלון בתבוסה 3:0 לטוטנהאם ביום ראשון האחרון.

 

נאבקים גם בליגה וגם בגביע. ואן חאל וביליץ' (gettyimages)

 

בגזרה המקצועית, ויין רוני, שלקח חלק במשחק של קבוצת המילואים ביום שני, שב לסגל אחרי פציעה שהשביתה אותו לחודשיים, ואמור להתחיל את המשחק על הספסל. גם פיל ג'ונס שיחק 90 דקות במילואים והוא אמר לקראת המשחק: "זה הרגע שיכול להגדיר לנו את כל העונה. אנחנו רוצים לנצח ולהגיע לוומבלי. הייתה לנו עונה קשה. מול טוטנהאם נראינו טוב 60 דקות ואז בשש דקות התמוטטנו. נצטרך לבוא לאפטון פארק ולנצח".

 

ביליץ': "קארול הוא הנוגח הטוב בעולם"

מהעבר השני, מאמן ווסטהאם סלאבן ביליץ' מקווה שאנדי קארול, שכבש שלושער ב-3:3 מול ארסנל, ימשיך ביכולת הטובה שלו ויחסל את היונייטד. המאמן אמר: "אחרי השלושער, לקארול יש מוטיבציה מטורפת. הוא לדעתי הנוגח אולי הכי טוב בעולם, אבל הוא לא רק חיכה לכדורים ברחבה. בשער השלישי שלו הוא לקח את הכדור באגף כמו קיצוני, חיכה שנצטרף להתקפה, מסר כדור כמו שפול סקולס היה נוהג לעשות ואז הגיע לרחבה. השחקנים יודעים שזה משחק מיוחד עבורנו".

 

נתון שצריך להדאיג את יונייטד הוא שהפטישים לא הפסידו בבית מאז אוגוסט, כשבמקביל יונייטד ניצחה רק שלושה מתוך תשעת משחקי החוץ האחרונים שלה. על הקאמבק הצפוי של רוני אמר ביליץ': "מקווה שהוא רק יישב על הספסל. עבורי הוא הכדורגלן האנגלי הכי גדול אי פעם".

 

השתתף גם בהתקפה. קארול נגד ארסנל (gettyimages)

 

הרכבים משוערים

 

ווסטהאם: אדריאן סאן; מייקל אנטוניו, אנג'לו אוגבונה, וינסטון ריד, ארון קראסוול; מארק נובל, שייקו קויאטה, דימיטרי פאייה, עמנואל אמניקה, מנואל לאנסיני; אנדי קארול.

 

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; מת'יאו דרמיאן, כריס סמולינג, דיילי בלינד, מרכוס רוחו; מייקל קאריק, מורגן שניידרליין, חואן מאטה; ג'סי לינגארד, אנטוניו מרסיאל, מרכוס ראשפורד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי